تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه قرآن در قاب خبر و تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایشگاه قرآن در قاب خبر و تصویر ایرنا تهران - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی امسال در نمایشگاه بین المللی قرآن متفاوت از سال های گذشته ظاهر شد که بسیج خبرنگاران برای پوشش اخبار و گزارش های این رویداد و همچنین اختصاص بنری ویژه به این مناسبت در صفحه نخست سایت از جمله تفاوت های آن بوده است.


به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا این خبرگزاری در طول برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس که از سوم تیرماه آغاز شده تاکنون حدود 200 خبر و گزارش تهیه و بر روی خروجی ارسال کرده است.
این نمایشگاه هر روز از ساعت 18 تا 24 برای بازدید عموم در این محل دایر است که خبرنگاران ایرنا از نخستین ساعات آغاز این رویداد در محل حاضر می شوند و تا پاسی از شب به پوشش اخبار و گزارش های این نمایشگاه می پردازند.
تهیه گزارش از غرفه های نفیس ترین قرآن، پوشش رویدادهای بخش های داخلی، خارجی، مکتوب و غیر مکتوب از جمله مطالب خبرنگاران ایرنا از این نمایشگاه بوده است.
نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال برای نخستین بار در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود که خبرنگاران ایرنا در کنار پوشش آثار و محصولات ارایه شده در این نمایشگاه به تهیه گزارش در باره غرفه های شهدا نیز پرداخته اند.
یکی از تفاوت های دیگر نمایشگاه امسال برگزاری نشست های کمیته علمی بوده که خبرنگاران ایرنا در این مدت برخی از نشست های مهم آن را پوشش داده اند.
ایرنا همچنین در گزارش ها و خبرهای خود به کم و کاستی های محل برگزاری نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس پرداخته و در این زمینه به انعکاس انتظارات غرفه داران و بازدیدکنندگان اشاره داشته است.
ایرنا در بیست و دومین نمایشگاه قرآن با ثبت خبرهایی با عناوین بخش بین الملل، نمایشگاه قرآن را دیدنی تر کرد، هفته پایانی نمایشگاه قرآن/ برای دیدار شتاب کنید، قرآن دانش آموزی به نمایشگاه قرآن کریم راه یافت، 13 روز با نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس و مکان نمایشگاه قرآن مردم را با رشادت های رزمندگان آشناتر می کند پوشش این رویداد را آغاز کرد.
این خبرگزاری در ادامه با تهیه مطالبی از جمله موبایل خود را قرآنی کنید، توشه های یک روز حضور در نمایشگاه قرآن، تجربه باغ موزه برای نمایشگاه قرآن/ کاستی ها و انتظارات، پراکندگی غرفه ها و مشکل بازگشت از نمایشگاه قرآن، گرما و مشکلات بازدیدکنندگان و غرفه داران در نمایشگاه قرآن، نمایش خودروهای منفجر شده شهدای هسته ای در نمایشگاه قرآن، درمحیطی فرحبخش به دیدار قرآن برویم، نمایشگاه بیست و دوم قرآن کریم متفاوت از سال های پیش و حاشیه های مقاومت در نمایشگاه قرآن به پوشش این رویداد بزرگ قرآنی پرداخت.
اکنون که بیش از نیمی از روزهای برگزاری نمایشگاه به پایان رسیده و چند روزی بیشتر به بستن پرونده این رویداد مهم قرآنی باقی نمانده (25 تیر) خبرنگاران گروه فرهنگی ایرنا همچنان پر تلاش مشغول مخابره وقایع و خبرها هستند.
در این میان نباید تلاش عکاسان ایرنا را در هر چه بهتر به تصویر کشیدن دیدنی ها و صحنه های به یاد ماندنی نمایشگاه قرآن فراموش کرد، کسانی که از قاب دوربین خود اقدام به ثبت و ضبط وقایع ریز و درشت این رویداد کرده اند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که از سوم تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس درهای خود را به روی بازدیدکنندگان گشوده است، تا 25 تیرماه پذیرای علاقه مندان است.
فراهنگ (2)**1883 ** 1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن