تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819777094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلفات در ماه رمضان پایین است/کسبه در این ماه بیشتر رعایت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تخلفات در ماه رمضان پایین است/کسبه در این ماه بیشتر رعایت می کنند تهران-ایرنا- مدیر کل هماهنگی امور استان های سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گزارش میزان تخلفات در ماه رمضان کمتر از ماه های دیگر است.


ˈفریبز جوانشیریˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا افزود: معمولا در این ماه (رمضان) کسبه بهتر از قبل شرایط مردم را رعایت می کنند و میزان تخلفات در این ماه کمتر گزارش می شود.
مدیر کل هماهنگی امور استانهای سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه اولویت کار سازمان تعزیرات در بحث طرح ضیافت، بحث آمار ، ارقام و اطلاعات و تعداد پرونده ها نیست، اظهار کرد: اولویت اول ما حضور گشتهای سیار در مراکز توزیع کالا به ویژه کالاهای اساسی و مورد نیز مردم است تا آرامش در بازار حکمفرما شود که خوشبختانه این آرامش برقرار است.
وی اولویت دوم را به وفور یافت شدن اقلام و کالاها در بازار دانست و در خصوص گشتهای این سازمان در ایام ماه رمضان گفت: گشت های ما نیز با ایجاد هماهنگی های لازم بین سازمان صنعت معدن و تجارت و اصناف فعالیت می کند.
نامبرده تاکید کرد که این گشت ها هم در ایام تعطیل و هم غیر تعطیل فعالیت می کنند.
جوانشیری با بیان این که گشت های ثابت و سیار در ایام رمضان افزایش یافته است، گفت: این گشت ها همه روزه در ماه مبارک رمضان از آغاز تا پایان وقت اداری و حتی ساعات غیراداری در سطح نمایشگاه ها، میادین میوه و تره بار و فروشگاه ها فعالیت می کنند و قیمت کالاهای اساسی نیز به صورت روزانه و هفتگی در سطح استان ها کنترل می شود.
مدیر کل هماهنگی های امور استانهای سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اینکه میزان تخلف بیشتر در کجا و در چه مواردی گزارش می شود، گفت: تخلفات معمولا در استانهای بزرگ مانند تهران و خراسان رضوی بیشتر گزارش می شود.
به گفته جوانشیری گرانفروشی، عدم درج قیمت،عدم صدور فاکتور تخلفاتی است که بیشتر صورت می گیرد و تعداد فراوانی در تخلفات بیشتر در کالاهای اساسی مانند لبنیات، مرغ گوشت و میوه مشاهده می شود.
وی ادامه داد: با حضور مستمر دستگاهها و سازمان های نظارتی در بازار و میادین اصلی کالا انتظار داریم که تخلف کاهش پیدا کند که خوشبختانه گزارش های دریافت شده این قضیه را نشان می دهد.
اجتمام(4)** 9317**1436

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن