تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799029318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک: وزارت صنعت نگاه ویژه ای به مناطق غیربرخوردار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک: وزارت صنعت نگاه ویژه ای به مناطق غیربرخوردار دارد ایلام - ایرنا- رییس دفتر و مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت تدبیر و امید رویکردی ویژه به استان های غیربرخوردار کشور دارد و با جدیت پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه تولید و صنعت این مناطق است.


به گزارش ایرنا، «فتحعلی محمدزاده» روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام بیان کرد: بر پایه بخشنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، به متقاضیان دریافت زمین و سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی مناطق محروم مانند ایلام در شش ماه نخست امسال افزون بر تخفیف قابل توجه در قیمت زمین یک سال نیز برای پرداخت بهای خدمات و زمین تنفس داده می شود.
وی تاکید کرد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این است که مسیر و جهت را برای توسعه سرمایه گذاری و رونق تولید در کشور به ویژه استان های غیربرخوردار فراهم کند.
مشاور و رییس دفتر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یادآور شد: 5.2 هکتار زمین در سه ماه نخست سال جاری در شهرک های صنعتی ایلام به متقاضیان راه اندازی واحدهای تولیدی واگذار شده که این رقم نشان دهنده رونق کار و فعالیت در دولت یازدهم و استقبال سرمایه گذاران برای ایجاد فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی استان است.
محمدزاده افزود: مدیران شرکت شهرک های صنعتی باید وضعیت استان و ظرفیت ها، توانمندی ها و مزیت های منطقه محل ماموریت و خدمت خود را به شکل دقیق و منطقی رصد کنند تا با توجه به این امکانات مسیر رشد، پیشرفت و رفاه استان را شتاب بخشند.
وی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با جدیت پیگیر رفع چالش ها، مسائل و مشکلات حوزه صنعت مناطق محروم است و حل موانع این بخش را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
این مقام مسوول سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: وزیر به منظور کمک به صنعت مناطق غیربرخوردار کشور اوایل خرداد با تهیه و ارسال نامه ای به رییس جمهوری اسلامی ایران پیش از سفر استانی به ایلام خواستار بخشودگی جرایم و دیر کرد تسهیلات واحدهای صنعتی استان های ایلام و سیستان و بلوچستان شد.
وی اظهار کرد: اکنون زیرساخت های شهرک های صنعتی ایلام شامل آب، برق، راه دسترسی و... رضایت بخش بوده و در مجموع 315 قرارداد با 152 هکتار زمین در 10 شهرک صنعتی قابل واگذاری استان برای راه اندازی واحدهای صنعتی بسته شده است.
محمدزاده افزود: استان ایلام 14 شهرک صنعتی مصوب با 840 هکتار زمین دارد که 375 هکتار از آن ویژه ساخت واحدهای صنعتی است.
استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: مقوله جا به جایی نیروها کاری عادی و طبیعی است که در نهایت تکریم و احترام انجام می شود و مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان از نیروهای همفکر و هم سو با دولت یازدهم است.
«محمدرضا مروارید» ادامه داد: تغییر و تحول مدیرعامل قدیم و جدید این دستگاه بیشتر جا به جایی فنی است و به منظور وارد شدن ایده جدید و تحول بیشتر انجام شده است.
وی بیان کرد: تجربه کشورهای پیشرفته جهان نشان داده که تنها سرمایه گذاری خارجی بدون اینکه بتواند تورم را افزایش دهد، می تواند رکود را مهار و محو کند.
استاندار ایلام تاکید کرد: راهبرد اصلی برای برون رفت استان از مشکلات توسعه ای و اقتصادی نسخه سرمایه گذاری است و به باور ما تنها عاملی که می تواند تحول عمده ای در ایلام ایجاد کند سرمایه گذاری های بیرون استان و خارج از کشور است.
مروارید افزود: تحقق این موضوع به وجود امکانات و زیرساخت های لازم و کافی در تمام شهرستان ها نیاز دارد و اگر این بسترها فراهم باشد سرمایه گذاران با آغوش باز وارد استان می شوند.
وی گفت: سرمایه گذار دنبال محیط امن و امکانات لازم است و اگر زیرساخت هایی مانند راه، آب، برق و سامانه های مخابراتی در شهرک های صنعتی آماده باشد این خود بهترین مشوق برای بخش خصوصی و توسعه سرمایه گذاری در استان خواهد بود.
جعفری مدیر امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عسگری و پولادی معاونان برنامه ریزی و امور عمرانی به همراه رستم زاد مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ایلام از جمله حاضران در این نشست بودند.
در پایان این آیین «مرتضی دارایی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام معرفی و از «نادر رضایی منش» مسوول پیشین این دستگاه اجرایی قدردانی شد. ک/2
565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن