تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کميته همکاري شهرداري کلانشهر قم با آموزش و پرورش استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۴۲ق.ظ)
شهردار قم خواستار شد: تشکيل کميته همکاري شهرداري کلانشهر قم با آموزش و پرورش استان شهردار قم تشکيل کميته تخصصي و ويژه براي تعامل آموزش و پرورش و شهرداري را از جمله برنامه هاي قابل پيگيري دانست و بيان داشت : شهرداري آمادگي کامل همکاري با آموزش و پرورش را دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري که به همراه معاون امور مالي ، معاون فرهنگي ورزشي، مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل و شهردار منطقه 4 قم در محل اداره کل آموزش و پرورش استان حضور يافت با بيان اينکه حضور در آموزش و پرورش استان در راستاي تعامل و همکاري فرصتي مغتنم است گفت : تعامل هدفمند و نظام مند دستگاه هاي استان در راستاي تحقق شعار سال مي تواند موفقيت هاي بيشتري را براي استان حاصل نمايد.
وي گفت : وجود مديران خلاق ، بانشاط ، با انگيزه و جسور در آموزش و پرورش استان قم بدون شک نشاط و پويايي را به جمع همکاران منتقل مي کند که اين روند خود مي تواند به سرعت موجبات شادابي و پويايي دانش اموزان را فراهم آورد.
دلبري مدير کل آموزش و پرورش استان را داراي روحيه جهادي در کار دانست و با ابراز اين که مدير کل آموزش و پرورش استان با فعاليت هاي صورت گرفته در چند ماهه حضور خود بسيار پي گير در مسائل آموزشي و رفاهي دانش آموزان و فرهنگيان بوده است گفت : حضور چنين مديري در بدنه آموزش و پرورش استان مايه مباهات است.
شهردار قم اظهار داشت:براي ارائه خدمات در خور به همشهريان عزيز بايد تعامل خود را با دستگاه ها حفظ نماييم که آموزش و پرورش به لحاظ حساسيت جايگاه و موقعيت مناسب فرهنگ سازي از جمله نهادهايي است که مي تواند باهمراهي ارزشمند خود با شهرداري اين خدمات را همراه با نشاط ايجاد نمايد.
دلبري تشکيل کميته تخصصي و ويژه براي تعامل آموزش و پرورش و شهرداري را از جمله برنامه هاي قابل پيگيري دانست و بيان داشت : شهرداري آمادگي کامل همکاري با آموزش و پرورش را دارد و مي تواند با آموزش هاي لازم و ايجاد طرح رابطين و شهرداران مدارس در نظم وانضباط شهري و ارائه خدمات شايسته ترو فرهنگ سازي اقدام نمايد.
وي گفت : آموزش سبک زندگي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري بوده و هست و ما خود را موظف مي دانيم بر اي رفع اين دغدغه به کمک آموزش و پرورش از مهد کودک ها ، پيش دبستاني ها و دبستان اقدامات جدي را انجام دهيم.
شهردار قم در پاياين سخنان خود با تبيين و تشريح چگونگي همکاري هاي خود با آموزش و پرورش تصريح کرد: شهرداري براي آغاز سال تحصيلي مدارس ،آماده همکاري با آموزش و پرورش است و از جمله اقداماتي را که مي تواند در اين زمينه انجام دهد زيبا سازي فضاي واحدهاي آموزشي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن