تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803002547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف شهرداری و آموزش و پرورش بر سر تخریب سه مدرسه/ معاون استاندار لرستان حَکَم شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان گزارش خبری/
اختلاف شهرداری و آموزش و پرورش بر سر تخریب سه مدرسه/ معاون استاندار لرستان حَکَم شد
خرم آباد - خبرگزاری مهر: تخریب سه مدرسه در مرکز لرستان برای توسعه فضای شهری و عدم پرداخت معوض این مدارس به آموزش و پرورش موجب اختلاف میان این دو دستگاه شده تا استاندار لرستان مسئولیت حکمیت را به معاون عمرانی خود واگذار کند.



به گزارش خبرنگار مهر،طی سالهای گذشته سه مدرسه در محدوده طرح های شهری شهرداری خرم آباد برای تعریض خیابانها و معابر تخریب شد که همچنان در ازای این مدارس هیچ زمینی در اختیار آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه به عنوان معوض مدارس تخریب شده قرار نگرفته است. مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این رابطه به مهر می گوید: برای تعیین تکلیف این مشکل چند جلسه با شورای شهر داشته ایم ولی هنوز به نتیجه نرسیده ایم. گودرز کریمی فر با بیان اینکه شهرداری سه ملک آموزش و پرورش را برای فعالیتهای خود برده است، عنوان کرد: ما سند این سه ملک را داریم ولی همچنان شهرداری برای تعیین تکلیف این موضوع پای کار نیامده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز علاقمند است که فضای شهری بهبود یابد و در این راستا به سهم خود کمک کرده است عنوان کرد: با گذشت چند سال هنوز ما به ازای ملک های آموزش و پرورش مشخص نیست و ما نمی توانیم در مقابل این برخورد از منافع آموزش و پرورش کوتاه بیاییم. حقوقی آموزش و پرورش: سه بار نامه نگاری با شهرداری صورت گرفته است رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این رابطه به مهر گفت: به رغم تصویب پرداخت معوض سه ملک تخریب شده آموزش و پرورش توسط مسئولان وقت همچنان این موضوع رخ نداده است. علی قائدرحمتی با بیان اینکه تاکنون سه نامه به شهردار نوشته ایم، افزود: نامه ها همه ثبت دبیرخانه و تحویل حقوقی و املاک شهرداری داده شده است. وی با بیان اینکه همچنین یک ابلاغ رسمی از سوی دادگستری به مسئولان شهرداری نیز داده شده که این ابلاغ نیز برگشت خورده است، عنوان کرد: همچنین در جلسات مختلف با شهرداری و شورای شهر این موضوع مورد طرح قرار گرفته است. قائدرحمتی با بیان اینکه قرار بوده از محل 31 هکتار زمین موجود در ورودی شهر خرم آباد معوض سه ملک تخریب شده به آموزش و پرورش داده شود افزود: هنوز این موضوع پیگیری نشده و مصوبه شورای آموزش و پرورش و شورای شهر روی زمین مانده است.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرداری پاسخ ما را برای تعیین تکلیف این موضوع نمی دهند افزود: در صورتیکه به نتیجه نرسیم از طریق حقوقی موضوع را پیگیری خواهیم کرد. شهردار: آموزش و پرورش پای کار نیامده است شهردار خرم آباد نیز در این رابطه با بیان اینکه بارها برای رفع این مشکل به صورت ریشه ای پیگیری کرده ایم گفت: تاکنون برای حل مشکل آموزش و پرورش پای کار نیامده است. محمد مهرابی ادامه داد: بارها در این زمینه متذکر شده ایم که آموزش و پرورش و واحد حقوقی و املاک شهرداری در نشستی باید مشکل را حل کنند و به اعتقاد من این موضوع قابل حل است. وی با طرح این موضوع که آموزش و پرورش گفته که سند این املاک را ندارد، ادامه داد: با این حال با توجه به اینکه مالکیت این مدارس در اختیار آموزش و پرورش بوده ما حاضریم برای حل مشکل پای کار بیاییم.

مهرابی با بیان اینکه آموزش و پرورش مکاتباتی انجام داده ولی پیگیری نکرده است، تصریح کرد: در این راستا ما آمادگی داریم ظرف مدت زمان 10 روز در صورت پای کار آمدن آموزش و پرورش مشکل را حل کنیم. استاندار معاون خود را حکم کرد استاندار لرستان نیز در این رابطه در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه در استان لرستان پیگیریها برای حل یک موضوع چندین برابر سایر استانها طول می کشد تا کار به نتیجه برسد. هوشنگ بازوند با بیان اینکه کار تنها با نامه نگاری حل نمی شود عنوان کرد: مدیران نباید به مکاتبه صرف بسنده کنند و برای رفع مشکل باید پیگیری جدی داشته باشند. وی همچنین معاون امور عمرانی خود را مامور کرد تا میان اداره کل آموزش و پرورش لرستان و شهرداری خرم آباد حکمیت کرده و ظرف مدت 10 روز مشکل میان این دستگاهها را رفع کند.


۱۳۹۳/۴/۱۴ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن