تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسائل زیست محیطی در توسعه صنعتی لحاظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان آمادیو:
مسائل زیست محیطی در توسعه صنعتی لحاظ شود
گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده یونیدو در ایران گفت: ایران کشور بزرگی است و منابع زیادی دارد که اگر مسائل زیست محیطی در رابطه با صنعت در آن رعایت نشود در درازمدت مشکلات زیست محیطی زیادی برای کشور ایجاد می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر الساندرو آمادیو نماینده یونیدو در ایران، شامگاه چهارشنبه در نوزدهمین همایش روز صنعت و معدن که در شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های استان با حضور جمع کثیری از فعالان حوزه صنعت و معدن و فعالان اقتصادی و مسئولان گلستان برگزار شد، اظهارکرد: استان گلستان استانی است که اقلیم‌های متفاوتی دارد و صنایع بزرگ ندارد و نوع سرمایه گذاری هایی که باید در این استان اتفاق افتد متفاوت از سایر استان‌ها است. وی که دومین بار بود به استان گلستان سفر می کرد در ادامه تصریح کرد: وقتی می خواهیم در رابطه با یک سرمایه گذاری مانند سرمایه گذاری در بخش نفت سخن بگوییم همه چیز واضح و روشن است اما وقتی روی سخن ما در رابطه با شرکت های تجاری کوچک تر مانند آن چیزی که در گلستان وجود دارد قضیه متفاوت است. الساندرو آمادیو افزود:من شرکت های بسیاری از اتحادیه اروپا را می شناسم که علاقمند به سرمایه گذاری در کشور ایران هستند و حتی بر اساس توافق نامه می توانند شرکت هایی را به صورت مشترک با ایران تاسیس کنند و فعالیت مشترک با ایران داشته باشند و من می توانم از این شرکت ها برای سرمایه گذاری در ایران کمک بگیرم. سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، در سال ۱۹۶۶ تأسیس و در سال ۱۹۸۵ به یکی از آژانس‌های تخصصی سازمان ملل متحد تبدیل شد. یونیدو با همکاری ۱۷۲ کشور عضو به عنوان بخشی از نظام ملل متحد، مسئول ترویج توسعه صنعتی در جهان در حالِ توسعه است. دفتر یونیدو در جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۹۹۹ با هدف پشتیبانی از اولویت‌های صنعتی دولت جمهوری اسلامی ایران و به منظور برقراری ارتباط نزدیک با وزارتخانه‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مؤسسات مدنی و تحقیقاتی و هم‌چنین بخش خصوصی افتتاح شدو هدف اولیه یونیدو ارتقا و شتاب بخشیدن به توسعه صنعتی کشورهای در حال توسعه و کشورهایی است که اقتصاد آنها در حال گذار محسوب می‌شود. این سازمان به‌طور عمده با دولت‌ها، اتحادیه‌های کسب و کار و شرکت‌های انفرادی کشورهای در حال توسعه کار می‌کند.


۱۳۹۳/۴/۱۹ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن