تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819730619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب 20 عدد مخزن تفکيک زباله در سطح شهر اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۲ق.ظ)
تا پايان سال جاري؛ نصب 20 عدد مخزن تفکيک زباله در سطح شهر اروميه مدير عامل سازمان پسماند شهرداري اروميه اعلام کرد: تا پايان سال جاري 20 عدد مخزن تفکيک زباله در سطح شهر اروميه نصب خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عزيز قال بابيان اينکه از ابتداي سال جاري نيز 20 عدد مخزن تفکيک زباله نيز در سطح شهر اروميه نصب شده بود، بيان کرد: طرح تفکيک زباله از مبدا با هدف جلوگيري از هزينه هاي اضافي جمع آوري زباله، حفظ بهداشت محيط زيست، کمک به چرخه بازيافت مواد در شهرداري اروميه در حال اجرا است.
وي اظهار کرد: هم اينک متوسط توليد روزانه زباله در شهرستان اروميه به ميزان 450 تن است که 50 درصد از جمع آوري اين ميزان زباله بصورت نيمه مکانيزه و 50 درصد نيز مکانيزه انجام مي گيرد.
قال با اشاره به تنها سايت دفع زباله در 25 کيلومتري شهر اروميه در نزديکي روستاي نازلو، خاطر نشان کرد: هم اينک طرح مطالعاتي تصفيه شيرابه و لندفيل بهداشتي در محل دفن زباله در دست اجرا است.
وي با اشاره به کارخانه توليد کود آلي و توانايي تفکيک 500 تن زباله در آن و تبديل به کود کمپوست، اظهار کرد: هم اينک اين کارخانه بعلت کمبود اعتبار و نياز به 400 ميليار تومان اعتبار براي بهره برداري کامل از آن با توقف عمليات روبرو شده است.
مدير عامل سازمان پسماند شهرداري اروميه با اشاره به رفت و روب معابر شهر اروميه، گفت: رينگ کمربندي اروميه به طول 200 کيلومتر توسط شش دستگاه جاروب مکانيکي شستو مي شود.
وي اجراي برنامه هاي مديريت پسماند ها از قبيل برنامه ريزي، ساماندهي، مراقبت و عمليات اجرايي مربوط به کاهش توليد، جمع آوري، ذخيره سازي، جداسازي، حمل و نقل و بازيافت، پردازش و دفع پسماندهاي عادي از جمله پسماندهاي شهري، ساختماني و عمراني و حفظ، پاکيزگي، نظافت محيط شهري و بهينه سازي، ارتقاء مديريت پسماندهاي عادي بويژه موجود در پسماندهاي عادي شامل توليد، ذخيره سازي موقت، جمع آوري، حمل و نقل، بازيافت، پردازش و دفع صحيح پسماندهاي جامد از اهم فعاليت هاي سازمان مديريت پسماندهاي شهرداري اروميه عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن