تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814980569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش جمعیت، امکان تبدیل صفا دشت از بخش به شهرستان را افزایش می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
افزایش جمعیت، امکان تبدیل صفا دشت از بخش به شهرستان را افزایش می‌دهد
شهردار صفادشت گفت: 14 هزار و 800 واحد مسکون مهر این منطقه در حالت ساخت قرار دارد که به تبع جمعیت 60 هزار نفری که در آینده در این مناطق مسکونی مستقر می‌شوند، امکان تبدیل صفادشت از بخش به شهرستان را افزایش می‌دهد.
مهندس محمدعلی کریمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن مهر صفا دشت در بخش‌های گوناگون اظهار داشت: قریب به 14 هزار و 800 واحد مسکن مهر در این منطقه مسکونی وجود دارد که در صورت مدیریت هوشمندانه و تامین امکانات و الزامات مورد نیاز این حجم انبوه جمعیتی، فرصتی ویژه برای این منطقه محسوب می‌شود.  
 
وی در ادامه افزود: این افزایش جمعیت امکان تبدیل شدن بخش صفادشت را به شهرستانی مستقل افزایش می‌دهد و به تبع در صورت تحقق امر فوق بسیاری از مشکلات به نحو هر چه مطلوب‌تری، قابلیت رفع را پیدا خواهد کرد.  
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در کنار فرصت‌های پیش رو، عدم تامین الزامات مورد نیاز جمعیت مذکور، نارسایی‌های جدی را در بخش مذکور ایجاد می‌نماید و در چنین شرایطی، نحوه تامین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن مهر صفادشت، از دغدغه‌های جدی مجموعه مدیریت شهری این منطقه به شمار می‌رود.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش صفادشت از ظرفیت‌های بالقوه بسیاری برخوردار است و امید آن داریم با توجه به توانمندی‌های منطقه مذکور و همیاری کلیه مسئولین، به اهداف مورد نظر خویش در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه، نایل شویم.
انتهای پیام






تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن