تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812838534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حکام مرتجع منطقه نمی توان انتظار داشت درد مظلومان فلسطین را درک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



دیپلمات پیشین کشورمان:
از حکام مرتجع منطقه نمی توان انتظار داشت درد مظلومان فلسطین را درک کنند خبرگزاری رسا ـ پژوهشگر مسائل سیاسی و تاریخی، با تاکید بر این که انتظاری از حکام عرب منطقه نیست که بخواهند درد فلسطینی ها را درک کنند، روز جهانی قدس را فرصتی ارزشمند برای توجه دادن ملت های آزاده و مظلوم جهان به مساله فلسطین و قدس شریف دانست.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالعلی توکلی دیپلمات پیشین کشورمان چهارشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با بیان این که شکست های پی درپی در برابر حزب الله و گروه های مقاومت حماس، هیمنه اسرائیل را با شکست و فروپاشی مواجه کرده است، گفت: از سویی مردم اسرائیل نیز اعتماد خود را به مقامات رژیم صهیونیستی از دست داده اند.
 
وی با بیان این که اتحاد امروز فلسطینی ها( حماس و جنبش فتح) رژیم صهیونیستی را در موضع ضعف قرار داده است، گفت: این اتحاد می تواند در دو جبهه کرانه باختری و نوار غزه جبهه مقابله علیه اسرائیل را گسترش دهد.
 
این پژوهشگر مسائل سیاسی و تاریخی گفت: مردم اسرائیل به این باور رسیده اند که فریب خورده و به این سرزمین سوق داده شده اند و آنچه به آنها گفته شده، واقعیت نداشته است.
 
توکلی درباره پیامدهای شکست احتمالی صهیونیست ها در جنگ چهارم، گفت: در جنگ سی و سه روزه اتفاق عجیبی که افتاد این بود که هزاران نفر از مردم اسرائیل فرار کردند، فرودگاه های سرزمین های اشغالی از مسافر پر شده بود و این حاصل ده سال مهاجرت طلبی صهیونیست ها بود.
 
مقاومت فلسطین پیروز معرکه خواهد بود
وی با بیان این که اقدام حیرت آور حزب الله تمام رشته های اسرائیل را پنبه کرد، گفت: شکست احتمالی در ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی مساله موجب می شود یک بار دیگر هیمنه اسرائیل شکسته شود و پیامد این مساله قطعا با توجه به محاسبات غلط مقامات صهیونیستی به ضرر آنها خواهد بود و به دلایل متعدد مقاومت پیروز این معرکه خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: سیاست شهرک سازی، سیاست ورود به منطقه ای بود که متعلق به صهیونیست ها نبود، اما کسانی که بومی این مناطق هستند و کسانی در خانه خود می جنگند قطعا پیروز این صحنه هستند.
 
توکلی گفت: غربی ها به سردمداری آمریکا می خواستند در سوریه نظام این کشور را سرنگون کنند، چون مردم سوریه با حاکمیت بودند غربی ها و آمریکایی نتوانستند در این داستان کاری از پیش ببرند.
 
وی بیان کرد: فراخوانی چهل هزار نیروی احتیاط از سوی اسرائیلی ها میزان وحشت آنها را می رساند.
 
توکلی گفت: در قدس شریف اخیرا یک سری تحرکات از سوی فلسطینی ها ایجاد شد و گردان های عزالدین قسام نیز رژیم صهیونیستی را تهدید کردند و اسرائیلی ها عملا گرفتار شده اند.
 
سامانه گنبد آهنین جلودار فلسطینی ها نیست
وی با بیان این که سامانه گنبد آهنین جلودار فلسطینی ها نیست، تاکید کرد: صهیونیست ها قبل از این که شکست نظامی بخورند، شکست روانی و روحی را متحمل شده اند.
 
این کارشناس مسائل منطقه ابرازداشت: نتانیاهو می خواست شارون دوم شود و صبرا و شتیلای دومی ایجاد کند تا بتواند در انتخابات زود رس که دروغ بزرگ است خود را مطرح کند و هیمنه اسرائیل را نشان دهد.
 
وی یادآورشد: بزرگ ترین مشکلی که با آن در مساله فلسطین مواجه هستیم جهان عرب است، جهان اسلام نسبت به فلسطین گرچه با شعار مسائلی را بیان می کند اما در عمل کسی وارد نمی شود، اما به هر حال این نکته را نمی توان منکر شد که توان امروز فلسطین و مقاومت از نتایج بیداری اسلامی است.
 
این کارشناس مسائل منطقه درباره ابعاد انسانی تجاوز صهیونیست ها به سرزمین های اشغالی وسکوت مرگبار مجامع جهانی، گفت: مخالفت دولت های غربی با اسلام است؛ اسلام ستیزی غرب اجازه نمی دهد آنها در این باره موضعی بگیرند.
 
از حکام عرب انتظاری بیش از این نیست
وی با بیان این که سکوت دولت های عربی و اسلامی هیچ توجیهی ندارد و به مصلحت گرایی آنها برمی گردد که به طور عمیق به غرب وابسته هستند، گفت: آمریکایی ها اگر اشاره کنند که فلان دولت اسلامی برای داعش در عراق و سوریه نیرو بفرستد، آنها فورا چنین کاری را می کنند و چنین تفکری نمی تواند حامی مقاومت و فلسطین باشد.
 
دیپلمات پیشین کشورمان یادآورشد: حاکمیت هایی که به ظاهر نام اسلام را یدک می کشند در عمل نوکر صهیونیست ها و غرب هستند و این مساله عجیب نیست و در طول تاریخ اسلام به مراتب مختلف و متعدد تکرار شده است.
 
وی با تاکید بر این که ما باید روی ملت ها کار کنیم، روز قدس را فرصتی ارزشمند برای معطوف کردن نگاه ها به مساله فلسطین دانست و گفت: ما نمی توانیم به دولت های اسلامی تکیه کنیم و از آنها انتظاری داشته باشیم که درد فلسطینی ها را درک کنند.
 
وی با بیان این که جمهوری اسلامی با تمام توان به جریان های مقاومت و فلسطینی ها کمک کرده و به این موضوع نیز افتخار می کند، گفت: البته ایران اسلامی در این عرصه تنها است و ما باید به دنبال روشن کردن ملت های مسلمان باشیم. /924/پ202/ج




۱۳۹۳/۴/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن