تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس مسائل اجتماعی: حریم پاک خانواده توسط ماهواره شکسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارشناس مسائل اجتماعی: حریم پاک خانواده توسط ماهواره شکسته می شود یزد - ایرنا - یک کارشناس مسائل اجتماعی گفت: با توجه به شکستن حریم پاک خانواده ها توسط شبکه های ماهواره باید با زندگی اسلامی، سدی قوی در مقابل آسیب های آن ایجاد کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈابوالقاسم دهقان چناریˈ روز چهارشنبه در جمع مبلغان دینی شهرستان مهریز یزد با بیان اینکه، بررسی ها نشان می دهد درصد بالایی از طلاق های امروز از نفوذ ماهواره در بین خانواده ها ناشی می شود، افزود: غربی ها برای تخریب فرهنگ اسلامی و ورود در این عرصه ابتدا به کانون خانواده وارد شده اند.
وی، با تاکید بر نگاه کارشناسی به برنامه های شبکه های ماهواره ای اظهار کرد: امروزه مباحث اسلامی همانند امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و اعتقادات، کمرنگ و تخریب شده و این بخاطر نفوذ شبکه های مخرب ماهواره ای در زندگی ماست.
دهقان چناری، با اشاره به جنگ نرمی که دشمنان در دستور کار خود قرار دارند، خاطر نشان کرد: کارشناسان آمریکایی بارها اذعان داشته اند که نیازی نیست با توپ و تانک به جنگ بروید بلکه از طریق دیش ماهواره ها در اتاق خواب بچه هایشان نفوذ کنید.
وی با بیان اینکه فیلم های شبکه های ˈفارسی وانˈ مروج بی بند و باری در جامعه است، گفت: این شبکه فارسی زبان بیگانه با نمایش فیلم های نیمه عریان و زبان فارسی بر فرهنگ ایرانی، اسلامی رسوخ کرده است.
دهقان چناری ادامه داد: شبکه های خبری فارسی زبان از جمله بی بی سی و صدای آمریکا نگاه خبری ندارند بلکه نگاه تخریبی به فرهنگ اسلامی دارند.
وی افزود: تاکنون بیش از یکهزار و 700 نفر از شیعیان توسط گروهک تروریسیتی داعش سر بریده شده اند اما در هیچیک از این شبکه های بظاهر خبری، نه تنها اعتراض به این مساله صورت نگرفته بلکه حتی خبر آنها هم پوشش هم داده نشده است.
این کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی، ظلم و نگاه تخریبی را در خانواده ها تثبیت می کند، افزود: شبکه های ماهواره ای با این رویکرد، روابط خارج از خانواده را عادی جلوه می دهند و خیانت ها را بی اهمیت نشان می دهند و حتی عدم احترام به والدین را از مفهوم خانواده می زدایند.
دهقان چناری اظهار داشت: بازیهایی اینترنتی فرزندانتان را کنترل کنید چرا که دشمنان اسلام حتی نوعی بازهایی را طراحی کرده اند که در درازمدت عقاید فرزندانتان را تحت پوشش قرار دهد.
این کارشناس مسائل حوزه با بیان اینکه 74 شبکه ماهواره ای فقط مد را نمایش می دهند، گفت: امروزه مد و مدگرایی نه تنها در نوع پوشش افراد، بلکه در بخش های مختلفی از زندگی آنها تاثیرگذار است و زندگی با فرهنگ اسلامی را دستخوش تغییرات اساسی قرار می دهد.
وی در پایان به سووالات شرکت کنندگان پاسخ داد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. ک2
7541/616

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن