تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور با شعار ممکن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان حجت الاسلام ترابی:
تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور با شعار ممکن نیست
بروجرد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بروجرد با بیان اینکه تحقق سیاستهای اقتصادی مقاومتی در کشور با شعار ممکن نیست، گفت: برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور مشارکت بخش خصوصی یک حمایت جدی از دولت است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر چهارشنبه در دیدار با نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی بروجرد در حسینیه اهل بیت(ع) شهرستان اظهار داشت: امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت ایران به راه انداخته و برای رسیدن به اهداف شومش از هیچ جنایتی فروگذار نیست. وی با بیان اینکه مقاوم کردن و تقویت اقتصاد کشور راه حل برون رفت از این مشکلات است، افزود: مقاوم سازی اقتصاد و تلاش برای شکوفا شدن اقتصاد کشور با شعار امکان پذیر نیست وسخن گفتن از اقتصاد مقاومتی مشکلی را حل نمی کند. وی ادامه داد: باید از شعار زدگی پرهیز کرده و در مقام عمل بدنبال تقویت اقتصاد کشور باشیم. حجت الاسلام ترابی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی در کشور به عزم ملی نیاز است زیرا دولت به تنهایی نمی تواند موفق باشد و در این راستا بخش خصوصی و ملت نیز باید عزمی دوچندان داشته باشند. وی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی به عزم ملی، مدیریت جهادی، سخت کوشی، روحیه انقلابی و دلسوزی نیاز دارد، تصریح کرد: به طور قطع برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور مشارکت بخش خصوصی حمایتی جدی برای دولت است و باید بخش خصوصی با قدرت وارد عمل شود. امام جمعه بروجرد بیان داشت: در حال حاضر تعطیل شدن واحدهای تولیدی نشان از عدم حمایت دولت از تولید و بخش خصوصی است. وی افزود: امروز کمتر از گذشته شاهد تقابل تشکلهای کارگری و کارفرمایی هستیم و کارفرمایان نیز باید مورد حمایت همه جانبه کارگران و دولت قرار بگیرند. وی در پایان تاکید کرد: حقوق کارگران نباید ضایع شود و بدانند که قانون کار از آنها حمایت می کند که امید است با تعامل بین تشکلهای کارگری و کارفرمایی و ایجاد همدلی مشکلات واحدهای تولیدی حل شود. سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد نیز در این مراسم اظهار داشت: مصوبات هیئت دولت در سفر به استان لرستان در حوزه صنعت و تولید مصوبات بسیار خوب و منطقی بوده است که اجرای آنها اشتغال واحدهای تولیدی را به دنبال خواهد داشت. رضا آریایی افزود: در حال حاضر لرستان رتبه اول بیکاری را در سطح کشور دارد که با اجرای مصوبات دولت در استان انتظار داریم مشکلات بیکاری هم رفع شود.


۱۳۹۳/۴/۱۸ - ۱۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن