تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803364581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح و بهبود فرایند تولیدات دامی در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور: اصلاح و بهبود فرایند تولیدات دامی در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است قزوین - ایرنا - رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: اصلاح و بهبود فرایند ها در تولید محصولات دامی در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر می باشد.


به گزارش ایرنا ، ˈمحمد رضا صفری ˈ روز چهارشنبه در نشست روسای شوراهای نظام دامپزشکی کشور که در قزوین برگزار شد، سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه کشاورزی از جمله دامپزشکی را امیدوارکننده خواند و گفت: با ایجاد تحول در کارها و برنامه ریزی مناسب می توان شاهد رونق هرچه بیشتر بخش های مختلف کشاورزی از جمله دامپزشکی بود.
وی از کشاورزی به عنوان حوزه ای مهم که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد یاد کرد و گفت: کشاورزی به ویژه بخش دامپزشکی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه اقتصادی، حافظ استقلال کشور و ضامن امنیت غذایی به شمار می رود.
وی گفت: توجه مناسب به این بخش موجب خودکفایی در تولید محصولات و زمینه ساز حضور کشورمان در بازارهای جهانی می شود.
صفری با بیان اینکه تمام تلاش مسوولان در حوزه کشاورزی به کار گرفته شده تا با سیاست گذاری و ایجاد زیرساخت ها و برنامه های مورد نیاز بستر لازم برای توسعه کمی و کیفی محصولات در کشور فراهم شود، افزود:برای دستیابی به این هدف، باید روی توان نظام دامپزشکی نیز حساب باز کرد.
وی تاکید کرد:با توجه به اهمیت دامپزشکی در دنیا و نقش آن در حفظ بهداشت و سلامت جامعه، انتظار می رود دولت به این حوزه از کشاورزی توجه بیشتری نشان دهد.
رییس سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به محدودیت های کشور در زمینه آب و خاک،گفت: با این شرایط برای تامین علوفه و تغذیه دام و تولید گوشت و پروتئین مورد نیاز مردم باید برنامه و فکر اساسی داشته باشیم.
این مسوول، تلفیق هرچه بیشتر علم و عمل را موجب پیشرفت در همه بخش ها از جمله کشاورزی دانست و گفت: با توجه به این موضوع بهتر به اهداف مورد نظر دست پیدا می کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه باید هرچه زودتر شاهد رشد اقتصادی و جبران عقب ماندگی ها باشیم، گفت: تحقق این موضوع کار دشواری است و نیاز به همدلی و استفاده از همه ظرفیت ها بویژه ظرفیت های بخش خصوصی دارد.
صفری، بی توجهی به استفاده مناسب از ظرفیت های موجود از جمله در بخش کشاورزی را موجب از دست رفتن فرصت ها برای توسعه و پیشرفت کشور خواند و گفت: بر این اساس، سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز استفاده از همه ظرفیت های را در دستور کار خود قرار داده است.
وی در ادامه با تاکید بر تلاش برای تحقق برنامه های مربوط به حوزه دامپزشکی در سند چشم انداز 1404، افزود:تحقق برنامه های مربوط به این سند، نیازمند برنامه ریزی و هدف گزاری مناسب است.
صفری، تامین امنیت غذایی را جزو برنامه ریزی های سند چشم انداز 1404 خواند و گفت: برای تحقق این موضوع باید ساختارهای پژوهشی خود را اصلاح کنیم و با انجام کارهای تحقیقاتی به مقابله با مشکلات این حوزه از جمله بیماری ها که یک تهدید در حوزه دامپزشکی به شمار می روند، برویم.
این مسوول، نقش دامپزشکی در بهداشت محصولات دامی و سلامت جامعه را مهم خواند و در ادامه گفت: باید برای افزایش ماندگاری محصولات دامی، کاهش ضایعات و ارتقای کیفیت آنها نیز تلاش کنیم.
وی در پایان یادآور شد: وظیفه اصلی ما در حوزه دامپزشکی تامین سلامتی مردم است که اگر به این موضوع بی توجه باشیم، آسیب جدی به تولید و اقتصاد کشور وارد می شود.
سازمان نظام دامپزشکی کشور دارای 31 هزار نفر عضو می باشد.
614/7390

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن