تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دری نجف آبادی: مصرف کالای داخلی نقش موثری در اقتصاد مقاومتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دری نجف آبادی: مصرف کالای داخلی نقش موثری در اقتصاد مقاومتی دارد اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تشویق آحاد مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل ، نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.


آیت الله ˈ قربانعلی دری نجف آبادیˈ روز پنج شنبه در جمع اعضا و بازرسان اتاق اصناف شهراراک اظهار کرد: استفاده از کالاهای داخلی، تولید کنندگان را تشویق به تولیدات با کیفیت می کند بنابراین می توانیم هم مصرف داخلی را تامین کنیم و هم به بازارهای جهانی ورود پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: اصناف باید با نظارت دقیق و هوشمندانه اجازه ورود کالاهای خارجی را به بازار استان ندهند.
امام جمعه اراک بیان کرد: اصناف و پیشه وران در جریان انقلاب اسلامی و از پیروزی انقلاب در زمینه های مختلف صاحب نظر و از موثرترین افراد جامعه در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بوده اند بنابراین اتاق اصناف باید با حمایت همه جانبه و نظارت های منطقی و اساسی، زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.
وی اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا کسب و کار با سود بیشتر، هزینه کمتر و خدمات رسانی مطلوب تر صورت گیرد که این مهم وظیفه اصلی اتاق اصناف است و باید در این خصوص کارکنان خود را آموزش بدهد.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به ترویج و گسترش فرهنگ استاد - شاگردی در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از کسب های فنی و سنتی به دست فراموشی سپرده شده و اصناف باید با برنامه ریزی های دقیق جوانان و نوجوانان را به یادگیری این مشاغل تشویق کند.
وی نقش اصناف در ماه مبارک رمضان را بسیار حساس دانست و بیان کرد: اتاق اصناف باید با نظارت های دقیق خود بر کاسبان، چهره شهر اراک را متناسب با ماه میهمانی خدا کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشتری مداری، رعایت اخلاق و رفتار اسلامی باید در اصناف نهادینه شود چرا که رعایت این مسائل باعث خیر و برکت در جامعه می شود.
رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: 227 اتحادیه در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند که یک هزار و 316 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.
ˈجمشید زندˈ خاطرنشان کرد: 35 درصد از کل مردم استان مرکزی در بخش های مختلف اصناف فعالیت کرده و از این راه امرار معاش می کنند.
زند یادآوری کرد: اصناف استان مرکزی آمادگی خود را بیش از گذشته در خدمت به جامعه و مردم اعلام می کنند و با هر نوع بی عدالتی و قانون شکنی در این حوزه قاطعانه برخورد می شود.
هم اکنون 50 هزار واحد صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند. ک/2
7115/559

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن