تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802522153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرايط براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در كردستان فراهم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان كارداني عنوان كرد:
شرايط براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در كردستان فراهم نيست
سنندج خبرگزاری مهر: رئیس خانه صنعت و معدن گفت: با بهره حداقل 26 درصدی منابع بانكي و سیاست های پولی حاکم عملا سرمایه گذارای در استان مرزی کردستان امکان پذیر نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله کاردانی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان بخش صنعت و معدن استان كردستان اظهار داشت: اجرای طرح مشوق های سرمایه گذاری و حمایت بانک ها از واحد های تولید می تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند. وی با اشاره به این مطلب که استان کردستان دارای ظرفیت های ویژه ای است، افزود: جذب سرمایه گذار برای استفاده از پتانسیل های موجود نیازمند برنامه ریز مناسب است. رئیس خانه صنعت و معدن کردستان بیان کرد: یکی از نیازهای این حوزه ارائه تسهیلات با بهره متعارف و رقابت در مقایسه با سایر کشورها از محل صندوق ذخیره ارزی است. کاردانی یادآور شد: اصلاح نحوه مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح عملکرد نظام بانکی در راستای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار از دیگر خواسته‌ های به حق فعالان صنعتی و معدن استان است. وی ادامه داد: توقف روند صدور اجرائیه و دارایی تولید کنندگان و اجرای موارد 24 گانه سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر نیازهای این بخش است. رئیس خانه صنعت و معدن کردستان گفت: همچنین کاهش دیوان سالاری در ارائه خدمات دستگاه‌ های دولتی، اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و تسریع در تصویب لایحه حمایت از تولید ملی نیز از دیگر نیازهای فعالان صنعت و معدن کردستان است. کاردانی اظهار داشت: زیرپوشش قرار گرفتن طرح‌ های نیمه تمام استان از محل صندوق توسعه ملی با هدف رونق اقتصاد ضروری است و باید در استان اجرایی شود. وی افزود: انتظار می رود با تحقق خواسته های فعالان در این حوزه شاهد تحول عظیمی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان باشیم. صدور بي رويه پروانه هاي بهره برداري معادن در كردستان رئیس انجمن معدنکاران کردستان با اشاره به این مطلب که با توجه به ظرفیت های استان مجوز ها صادر شود، گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات کردستان در حوزه معدن صدور بی رویه پروانه های فعالیت است. پرویز زارعی نيز در ادامه اين جلسه طي سخناني اظهار داشت: در حال حاضر بیش از نیاز استان پروانه بهره برداري از معادن در كردستان صادر شده است و این امر تبعات منفی دارد. وی افزود: از 120 واحد شن و ماسه استان در حدود 30 واحد تعطیل و مابقی نیز حتی با نصف ظرفیت اسمی خود کار نمی ‌کنند. رئیس انجمن معدنکاران کردستان بیان کرد: تعطیلی و رکود در این واحد ها باعث از دست رفتن اشتغال و افزایش شمار بیکاران است. زارعی یادآور شد: متاسفانه سود وام های بانکی به سرمایه گذران و فعالان صنعت و معدن سرسام آور است و همین امر باعث راکد ماندن بسیاری از فعالیت ها شده است. وی ادامه داد: استان كردستان دارای ظرفیت‌ های بالا و استعداد های خدادادی است و تبدیل این ظرفیت ها به فرصت نیازمند برنامه ریزی، جذب سرمایه گذار و حمایت های لازم است. رئیس انجمن معدنکاران کردستان گفت: هماهنگی با خانه صنعت و معدن و انجمن‌ های مربوطه به منظور پیشگیری از رکود کامل سرمایه در صنوف اشباع شده از جمله نیازهایی این حوزه است. زارعی اظهار داشت: معارضان محلی از جمله گرفتاری‌ های فعالان معدن در استان  است و درخواست اصلی این حوزه تخصیص اعتبارات کم‌ بهره برای به ‌روز رسانی تجهیزات است. وی افزود: حمایت دولت از بخش خصوصی می تواند تحول ایجاد کند و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب بستر فعالیت سرمایه گذران در استان فراهم شود.


۱۳۹۳/۴/۱۸ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن