تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801227973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر بهره مندي حداکثري از سرمايه گذاري بخش خصوصي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۲۲:۴۰ب.ظ)
تاکيد بر بهره مندي حداکثري از سرمايه گذاري بخش خصوصي آذربايجان غربي در مجمع فوق العاده شوراي سازمان همياري شهرداريهاي آذربايجان غربي که با حضور مهندس سعادت استاندار برگزار شد ضرورت جذب منابع مالي بخش خصوصي در انجام فعاليتهاي عمراني، خدماتي و اقتصادي مورد تاکيد قرار گرفت .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ معاون امور عمراني استاندار در اين نشست با تاکيد بر ضرورت ترسيم نقشه راه وآينده نگري در حوزه مديريت شهري افزود: طرح هاي مطالعاتي گام نخست براي شناخت واقعي از وضعيت کنوني و هدفگذاري براي رسيدن به توسعه درافق چشم انداز است و شهرداران بايد در تمام حوزه هاي عمراني، اقتصادي، فرهنگي وخدماتي مطالعات جامعي را انجام دهند و با جذب سرمايه گذارمراحل اجرايي طرح ها را شتاب دهند.
بهادري به مقابله با پديده ساخت و سازهاي غير مجاز در شهرها تاکيد کرد و اظهار داشت: گسترش حاشيه نشيني و ساخت وسازهاي غير مجاز از معضلات جدي مديريت شهري است که موجب اختلال در روند خدمات رساني به شهروندان مي گردد و بايد برخورد جدي با متخلفان داشت و با برنامه اي منسجم مانع رشد و توسعه بي رويه شهرها شد.
مديرکل دفتر امور شهري و شوراهاي اسلامي استانداري آذربايجان غربي نيز در اين نشست در گزارشي از فعاليت هاي شهرداريهاي استان گفت: 85 درصد فعاليت هاي خدماتي شهرداري هاي استان به بخش خصوصي واگذار شده است.
علي داداش زاده با اشاره به راه اندازي شهرداري الکترونيکي و تجهيز شهرداري هاي استان به ماشين آلات جديد در حوزه خدمات شهري اظهار اميدواري کرد: شهرداران با به کارگيري بخش خصوصي و مشارکت سرمايه گذاران و تدوين برنامه در تمامي حوزه ها؛ ضمن تسهيل روند خدمات رساني به شهروندان، گستره خدمات را نيز بطورعادلانه در تمامي مناطق شهري توزيع کنند.
در ادامه اين نشست مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاي استان گزارشي از فعاليت هاي اين سازمان و شهرداران استان نيز پيشنهادات خود را ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن