تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شركت۲۵۰۰ دانش آموز در طرح هجرت سازندگي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شركت۲۵۰۰ دانش آموز در طرح هجرت سازندگي
ایوب ناصری اظهار کرد: در اول تیر ماه و به منظور استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی استان و نیز پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اردوهای طرح هجرت سازندگی برگزار گردید.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بيان كرد: استفاده از نیروی کارآمد و توانمند بسیجی خصو صا دانش آموزان  کاردانش و فنی حرفه ای و هنرستانی را الزامی دانسته واشاره نمودند که مدارسی که نیازمند مرمت،بهسازی و زیبا سازی هستند،در این طرح مورد بهره برداری قرار می گیرند.  ناصری تصريح كرد: اردوهای طرح هجرت را 10 روزه  که یک روز از آن به عنوان اردوی فرهنگی،تربیتی اجرا می شود و حضور فرهنگیان و طلاب در این طرح ضروری است و هدایت دانش آموزان به عهده فرهنگیان عزیز می باشد . ناصری ادامه داد: امسال نیز با توجه به شرائط و امکانات موجود، 214 مدرسه  از سراسر استان در طرح هجرت 3 قرار گرفته اند تا در فصل تابستان و به همت دانش آموزان با مدیریت جهادی و همت بسیجی مورد مرمت و بازسازی قرار بگیرند.

نویسنده : عاطفه ازادپور 



تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن