تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819216752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همسرشهید:در 20 سال زندگی مشترک هیچ بداخلاقی و بی احترامی از همسرم ندیدم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردان آسمانی 9/ همسرشهید:در 20 سال زندگی مشترک هیچ بداخلاقی و بی احترامی از همسرم ندیدم کرمانشاه - ایرنا - یکی از همسران شهدا گفت: در مدت 20 سال زندگی مشترک با همسر شهیدم هیچگاه از ایشان بداخلاقی یا بی احترامی ندیدم، چون وی خود را مقید به رعایت احترام به خانواده و بزرگترها کرده بود.


به گزارش ایرنا، خلبان شهید ˈجعفر شکریˈ در سال 1346 در کرمانشاه متولد شد و در تاریخ 26 مهر 1386 و در سن 40 سالگی در حین انجام ماموریت در همین شهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
ˈشهین میرزاییˈ همسر شهید والامقام شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: مطمئنا آن هایی که خداوند شهادت را نصیب و روزیشان می کند حتما از مقام و درجه ای خاص برخوردارند.
وی افزود: شهید جعفری نمونه بارز یک مرد متقی و خداشناس بود، ایشان بسیار به مسائل دینی و مذهبی در خصوص خودشان اهمیت می داد و هرگز نماز اول وقتش تعطیل نشد.
میرزایی ادامه داد: همسرم در عین اینکه خود را مقید کرده بود تا فرایض دینی و مذهبیش را سرموقع و بدون تاخیر انجام دهد اما در خصوص فرزندانمان به دلیل آنکه در سنین کودکی قرار داشتند هیچگاه سخت گیری نمی کرد که مبادا از دین و مسایل مذهبی روی گردان شوند.
همسرشهید جعفری خاطرنشان کرد: در واقع ایشان به گونه ای با فرزندانمان برخورد می کرد که آن ها در همان سنین کودکی و دوران نوجوانی به مسجد رفتن و نماز خواندن و شرکت در مراسم مذهبی علاقه مند شدند و تا امروز هم راه پدر شهید خود را ادامه داده اند.
وی گفت: همسرم با وجود اینکه شغل نظامی داشت اما ساعت ها حضورش در محیط های نظامی هیچ تاثیری در اخلاق و رفتارش نداشت و زمانی که به منزل بازمی گشت بسیار با خانواده خود مهربان و نهایت توجه را به آنان داشت و هرگز مسائل کاری را با مسائل خانوادگی ربط نمی داد.
میرزایی یادآور شد: شهید جعفری علاقه خاصی به حضور در فعالیت های بسیج داشت و آنگونه که والدینش تعریف می کردند از همان دوران نوجوانی همیشه یک پای ثابت این فعالیت ها بود و در عین حال به ولایت و رهبری هم بسیار علاقه مند بود.
وی با بیان اینکه شهید جعفری به گفته خودش، خلبانی را به خاطر خدمت به نظام و انقلاب انتخاب کرده بود، افزود: ایشان بسیار ولایتمدار وعاشق نظام بود و همیشه به فرزندانمان نیز توصیه می کرد که قدر انقلاب و ولایت فقیه را بدانند و از آن پاسداری کنند.
این همسر شهید با بیان اینکه در مدت 20 سالی که با یکدیگر زندگی کرده اند، هیچگاه بداخلاقی و بی احترامی از همسرش ندیده است، گفت: ایشان فرد بسیار محترمی بودند و همواره بر حفظ احترام بزرگترها تاکید داشته و خود را نیز مقید به انجام این کار کرده بود.
خانم میرزایی در پایان گفت: شهید جعفری عاشق امام زمان (عج) بود و همواره در زندگی به ایشان توسل می جست و روزهای جمعه به خوندن دعای ندبه مشغول بود.
7458/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن