تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815154644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل‎خلیفه حقی برای ملت بحرین قائل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



معاون سیاسی الوفاق بحرین:
آل‎خلیفه حقی برای ملت بحرین قائل نیست خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به عملکرد نظام آل‎خلیفه بیان داشت که نظام حاکم این کشور حاضر به اعتراف به حقوق ملت بحرین نیست.



 به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل المرزوق معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین شب گذشته در شهر الدیر با اشاره به وضعیت سیاسی این کشور گفت: واقعیت سیاسی این کشور دلیل واضح و آشکاری بر نقض حقوق و مساوات بین ملت است.
وی افزود: اگر نظام حاکم بحرین مدعی دموکراسی در بحرین است، باید به به حقوق سیاسی، اجتماعی، دینی، ملی و اقتصادی ملت احترام بگذارد و ضمن فراهم ساختن هر نوع آزادی از حقوق ملت حمایت کند.
معاون سیاسی بحرین با بیان سوالی به انتقاد از عملکرد نظام آل‎خلیفه پرداخت و بیان داشت: آیا ملت بحرین در کشورشان سهیم است؟ چگونه باید شراکت و سهم ملت در کشورشان را ثابت کرد؟ آیا بحرین متعلق به یک طایفه خاصی است و یا همه در آن شریک هستند؟
وی ادامه داد: از بین بردن تبعیض و تقسیم منافع ملی به طوری مساوی، بخشی از شروط شراکت و سهم ملت در کشورشان است.
المروزق ملت بحرین را محروم از حقوق اولیه خود خواند و اظهار داشت: مردم بحرین در کشورشان سهیم و شریک نیستند و نظام آل‎خلیفه نیز حاضر به اقرار به حقوق ملت نبوده و نخواهد بود.
وی شراکت و سهم داشتن در بحرین را از حقوق انسانی، علمی و دینی ملت بحرین دانست و گفت: انقلابیان همچنان از خون شهدا، زندانیان و شکنجه‎ شدگان تا تحقق کامل آزادی و رسیدن به شراکت در همه کشور بحرین به انقلاب خود ادامه می‎دهیم و در پای آرمان‎های خود ایستاده‎اند./994/ب902/د



۱۳۹۳/۴/۱۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن