تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير عامل شرکت سهامي نمايشگاه هاي ايران معاون انجمن جهاني UFI شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۲۳ب.ظ)
از سوي انجمن جهاني صنعت نمايشگاهي مدير عامل شرکت سهامي نمايشگاه هاي ايران معاون انجمن جهاني UFI شد رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت سهامي نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران به مدت سه سال به عنوان معاون دفتر منطقه اي خاورميانه و آفريقاي انجمن جهاني صنعت نمايشگاهي "UFI انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اسفهبدي از سوي انجمن جهاني صنعت نمايشگاهي UFI و طي نامه اي که به تائيد حسابرس خارجي UFI شرکت SOFIDEEC ، رسيده است ؛ به اين سمت انتخاب شد.
طبق اعلام مديرکل UFI آغاز رسمي فعاليت وي در اين سمت از زمان کنگره UFI در بوگوتا – کلمبيا که در تاريخ 29 اکتبر تا ،1 نوامبر 2014 برابر با 7 تا 10 آبان 1393 برگزار مي شود ، خواهد بود.
گفتني است اتحاديه جهاني صنعت نمايشگاهي UFI درحال حاضر داراي 641 عضو در سراسر جهان است و اين اولين بار است که بعد از گذشت 38 سال از عضويت کشورمان در اين اتحاديه چنين پستي به نماينده ايران اعطا مي شود.
بررسي مشکلات خاص صنعت نمايشگاهي در منطقه و تبادل نظر پيرامون چگونگي رفع آنها ،ترغيب کشورهاي منطقه به همکاري با يکديگر در امور مرتبط با نمايشگاهها، تلاش به منظور ارتقاي سطح تخصص سازمانهاي نمايشگاهي و افراد شاغل در اين رشته در چهارچوب برنامه هاي آموزشي UFI و کمک به اعضاي جديد UFI و آموزش آنها به گونه اي که بتوانند مسئوليتهاي خود را به نحو احسن انجام دهند از مهمترين وظايف دفاتر منطقه اي UFI است.
همچنين ارائه پيشنهادهاي لازم به اعضاي هيات مديره UFI ، توسعه فعاليتهاي نمايشگاهي در منطقه و نيز ارائه رهنمود يا مشورتي به مديرعامل UFI در خصوص کليه فعاليتهاي که براي پيشرفت نمايشگاهها در منطقه بايد انجام گيرد ، از ديگر وظايف دفتر منطقه اي UFI اعلام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن