تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رييس اداره اعتبارات بانک دي منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
رييس اداره اعتبارات بانک دي منصوب شد طي مراسمي با حضور مهبودي، معاون اعتبارات و بازاريابي بانک دي، سهيل رايمند به عنوان رييس جديد اداره اعتبارات بانک معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم مهبودي، معاون اعتبارات و بازاريابي با بيان اينکه روساي ادارات با نظر مستقيم مديرعامل تعيين مي‌شوند به تشريح سياست‌هاي کلان بانک در حوزه اعتباري پرداخت و ضمن تقدير از زحمات نمازي، رايمند را به عنوان رييس جديد اداره اعتبارات معرفي کرد.
در ادامه رايمند با تشکر از شفيع زاده و مهبودي به دليل حسن اعتمادشان نسبت به وي و نيز تقدير از زحمات رييس سابق اداره اعتبارات اظهار کرد: اميدوارم بتوانم ضمن بهره‌گيري از راهنمايي‌هاي جناب آقاي مهبودي و مشارکت همه همکاران معاونت، در زمينه اعطاي تسهيلات، روان، صريح و شفاف عمل کنم.
وي مهمترين برنامه عملياتي اداره را تکميل و تنظيم خط مشي اعتباري سال 94، تفويض اختيارات به شعب و سرپرستي‌ها و جهت‌گيري به سمت تدوين خط مشي و نظام اعتباري بانک دانست.
سهيل رايمند، طي 15 سال اخير در بانک‌هاي مختلف و در بخش‌هاي شعبه، حسابداري، بازرسي و امور شعب فعاليت داشته است.
همچنين حدود 14 سال است سابقه آموزشي در موسسه عالي علوم بانکي بانک مرکزي را داراست.
وي از سال 91 با مسووليت در معاونت مالي وارد مجموعه دي شده و پس از آن مسووليت سرپرستي شعب شمال و جنوب کشور را عهده دار بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن