تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی مراكز اورژانس در صدرا بر احداث قبرستان مقدم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان شیراز: راه اندازی مراكز اورژانس در صدرا بر احداث قبرستان مقدم است خبرگزاری پانا: امیری گفت: اجازه نمی‌دهیم دستگاههای كم كار با امنیت و سلامت مردم در شهر صدرا بازی كنند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۷ تير ساعت 11:41



به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی امیری در حاشیه بازدید از شهر صدرا و وضعیت فاضلاب و مسكن‌مهر این شهر به‌عنوان دو موضوع انتقاد برانگیز، به عدم مسئولیت پذیری و آینده نگری بعضی از دستگاهها در این شهر اشاره و تصریح كرد: مشكلات شهر صدرا كه مربوط به دیروز و امروز نیست، ناشی از بی توجهی و پاسخگو نبودن بعضی دستگاه‌ها نسبت به حقوق مردم است.
وی با بیان این مطلب كه اهالی صدرا باید از امكانات ابتدایی رفاهی برخوردار باشند، اضافه كرد: بر عملكرد بعضی از دستگاه‌‌های اجرایی نظارت لازم انجام نشده است كه این امر باید در اولویت قرار گیرد.
امیری افزود: دفاع از قانون و حقوق مردم شهر صدرا واقعیتی انكار ناپذیر است كه باید به صورت عمل گرایانه پیگیری شود.
وی بر اهمیت ایجاد مراكز نیروی انتظامی جهت برقراری و حفظ امنیت در این شهر تاكید و خاطرنشان كرد: وجود یك كلانتری در شهر صدرا پاسخگوی این منطقه نبوده و باید در خصوص افزایش مراكز انتظامی اقدام شود.
امیری با در خواست از شورای شهر صدرا جهت پیش‌بینی مكانی موقت برای استقرار پاسگاه نیروی انتظامی، تصریح كرد: در بحث امنیت مردم با كسی تعارف نداریم و با مكاتبات پیوسته و فوری موضوع واگذاری زمین را با جدیت دنبال می‌كنیم.
وی ادامه داد: از دستگاه‌ها دعوت می‌شود تا در مباحث امنیتی و درمانی با دسته بندی مشكلات و تشكیل كارگروه‌های تخصصی به بررسی و رفع مشكلات اهتمام ورزند.
فرماندار شیراز تكمیل و راه اندازی مراكز اورژانس را بر احداث قبرستان مقدم دانست و گفت: اگر امروز با طراحی برنامه های كوتاه و بلند مدت سعی بر رفع موانع نباشد در آینده ای نزدیك با ورود جمعیت یكصد هزار نفری، مشكلات دو چندان خواهد شد.
امیری خواستار برخورد با اتباع خارجی در شهر صدرا شد و افزود: اتباع خارجی ضمن تهدید امنیت، فرصت های شغلی را نیز برای اهالی از بین برده اند.
وی در خصوص افزایش جمعیت به دلیل بهره برداری از مسكن مهر، گفت: از فواید پروژه مسكن مهر بی اطلاع نیستیم اما باید افزایش جمعیت به طریقی مدیریت شود كه ساكنان سابق در استفاده از امكانات دچار مشكل نشوند.
فرماندار شیراز در حاشیه بازدید از حوضچه های فاضلاب نسبت به احداث تصفیه خانه در آینده ای نزدیك ابراز امیدواری كرد و افزود: با تعین پیمانكار توسط شركت آب و فاضلاب و تخصیص اعتبار40 میلیارد تومانی احداث تصفیه خانه پیگیری می شود اما تا آن زمان باید فاضلاب با كانال های رو بسته هدایت شود.
امیری گزارش‌های مردمی را در رفع مشكلات ثمربخش توصیف و كرد: تعامل رسانه‌ها و مردم به عنوان نیروهای نظارتی با دستگاه‌های اجرایی توسعه شهر صدرا را تضمین می‌كند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن