تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد كلاهبردار يك پرايد را 500 ميليون تومان فروخت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرد كلاهبردار يك پرايد را 500 ميليون تومان فروخت
مجرم سابقه‌داري كه متهم است بعد از فروش سواري پرايد به مشتريان، آن را با كليد يدك سرقت مي‌كرد، سرانجام گرفتار يكي از مالباخته‌ها شد.
به گزارش خبرنگار ما، بيست و نهم خرداد مردي با مراجعه به كلانتري 141 شهرك گلستان در شكايتي به مأموران گفت: ديروز از خيابان رد مي‌شدم يك پرايد سفيد را ديدم كه يك برگه فروش ماشين را پشت شيشه زده بود. وقتي به شماره تماس فروشنده زنگ زدم، مرد جواني خودش را صاحب پرايد معرفي كرد و گفت حاضر است خودرو را زير قيمت بفروشد. بعد از اينكه با هم قرار گذاشتيم، گفت پرايد را در مزايده 13 ميليون‌تومان خريده و حاضر است آن را دو ميليون زير قيمت بفروشد. بعد از توافق سر قيمت گفت بايد 9 ميليون‌تومان از پول را به حساب شركت فروشنده واريز كند تا سند آن آزاد شود كه من قبول كردم.
شاكي ادامه داد: امروز صاحب پرايد با خودرو سر قرار آمد و سوئيچ و مدارك آن را تحويلم داد و از من خواست براي رفتن به دفترخانه پشت فرمان بنشينم و خودش هم كنارم نشست. او 11 ميليون‌تومان را از من گرفت و داخل داشبورد گذاشت. وقتي مقابل دفترخانه رسيديم، ماشين را پارك كردم و در حالي كه پول‌ها داخل داشبورد بود با هم به دفترخانه رفتيم. آنجا بود كه براي گرفتن كپي از دفترخانه خارج شد. هرچه منتظرش ماندم، خبري از او نشد تا اينكه به خيابان آمدم و فهميدم با كليد يدكي كه داشته ماشين را برداشته و با 11 ميليون تومان پول فرار كرده است. همزمان با طرح شكايت، مأموران متوجه شدند ده‌ها شكايت مشابه در پايگاه دوم پليس آگاهي مطرح شده است.
در تحقيق از مالباختگان مشخص شد فردي با معرفي خود به نام‌هاي مختلف، خود را مهندس ناظر شركت‌هاي ساختمان‌سازي معتبر معرفي مي‌كرده و با ادعاي فروش يك پرايد به اين شيوه از آنها ميليون‌ها تومان كلاهبرداري كرده است.  تحقيقات ادامه داشت تا اينكه مأموران گشت كلانتري خاني آبادنو متوجه درگيري دو مرد جوان شدند و به طرف آنها رفتند، يكي از آنها به محض اينكه مأموران را ديد، گفت: چند ماه پيش دامادمان قصد خريد يك پرايد  را داشت كه با اين آقا آشنا شد. روزي كه دامادمان مي‌خواست ماشين را تحويل بگيرد از من خواست تا همراهش بروم. چند ساعت بعد در حالي كه براي انتقال سند به دفترخانه رفته بوديم، اين مرد خيلي راحت و در مقابل چشمانمان به بهانه تسويه خلافي ماشين از دفترخانه بيرون رفت و 11 ميليون تومان پول دامادمان را كه داخل ماشين بود، سرقت كرد. امروز از خيابان رد مي‌شدم كه اين كلاهبردار را ديدم كه مي‌خواست سوار همان پرايد شود. در بررسي سوابق علي - 31 ساله مشخص شد كه او داراي 9 سابقه دستگيري و زندان به جرم جعل، سرقت و كلاهبرداري است.  سرهنگ كارآگاه افشار احساني‌فر، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي پايتخت با بيان اينكه تاكنون ده‌ها مالباخته متهم را شناسايي كرده‌اند، اظهار داشت: متهم به سرقت و كلاهبرداري به اين شيوه در تهران، كرج، شهريار، اسلامشهر و پاكدشت اعتراف كرده است.   سرهنگ احساني‌فر با اشاره به ارزش 500 ميليون توماني پرونده تا به امروز از مالباختگاني كه به اين شيوه از آنها سرقت شده است، خواست براي شناسايي متهم و پيگيري شكايات خود به پايگاه دوم پليس آگاهي مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن