تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813828244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر کوتاه از شهرستان قصرشیرین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر کوتاه از شهرستان قصرشیرین قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قصرشیرین گفت: جذب جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی در برنامه های مساجد اولویت اساسی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار ˈعلی احمدپورˈ روز دوشنبه در همایش هیات امنا و ائمه جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج افزود: مسجد می تواند مطابق با آموزه های دینی شخصیت جوانان و نوجوانان را با روح خداجویی و عدالت خواهی ریشه دار سازد.
وی تاکید کرد: لازم است راهکارهای جذب جوانان و نوجوانان و هدایت آنان به مسجد را شناسایی کرده و مورد اهتمام قرار دهیم تا رفته رفته، زمینه حضور فعالتر این قشر در مساجد را فراهم کنیم.

***
مراسم سوگواری به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) همسر با وفای پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان محلی در حسینیه شهید دکامی ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدˈ زاهد حسینیˈ از روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قم در این آیین با بیان برخی خصوصیات بارز شخصیت این بانوی بزرگ اسلام گفت: ایشان همسری فداکار برای نبمی مکرم اسلام (ص) و مادری مهربان برای حضرت فاطمه (س) بودند.
712/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن