تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارتهران: 44 مدرسه تهران به صورت هیات امنایی جدیداداره خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندارتهران: 44 مدرسه تهران به صورت هیات امنایی جدیداداره خواهد شد تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران گفت: 44 مدرسه در سطح شهر تهران به صورت هیات امنایی مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش اداره خواهد شد که چنین رویه ای برای اولین بار در کشور اجرایی می شود.


عیسی فرهادی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باب جدیدی در همکاری های بین دستگاهی با هدف ارتقاء علمی سطح دانش آموزی میان آموزش و پرورش شهر تهران و شهرداری گشوده شده است.
وی با بیان این مطلب که شهرداری به دنبال این است که یک باب کمکی به آموزش و پرورش باز کند عنوان کرد: ورود شهرداری به بحث های آموزش و پرورش باعث کمک به توسعه آموزش های مورد نیاز شهروندان خواهد شد.
فرهادی با اشاره به این مطلب که بهترین سنین برای فراگیری آموزش های شهروندی همین سنین دانش آموزی است خواستار مدنظر قرارگرفتن این موضوع توسط مسوولان شد.
فرماندار تهران گفت: همین دانش آموزان اهداف شهرداری در راستای قوانین ومقررات شهروندی را در دوران تحصیل خود فرا خواهند گرفت.
وی اظهار داشت: طرح اداره هیات امنایی مدارس به صورت مشترک و اولین بار در کشور بین شهرداری و آموزش و پرورش با 44 مدرسه درتهران آغاز می شود اما محدودیت ندارد و بعد از سه سال قابل تمدید است.
تهرام/9977**1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن