تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات رسانی به مناطق کم توسعه شهر در دستور کاری شورا و شهرداری ارومیه قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: خدمات رسانی به مناطق کم توسعه شهر در دستور کاری شورا و شهرداری ارومیه قرار دارد خبرگزاری پانا: رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح‌های عمرانی، بهسازی و فرهنگی در مناطق پایین شهر ارومیه به صورت گسترده انجام می‌گیرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۷ تير ساعت 08:50



به گزارش خبرگزاری پانا، "پرویز جلیلی" با اشاره به اینکه به طور گسترده طرح‌های عمرانی، بهسازی و فرهنگی در مناطق پایین شهر انجام می‌گیرد؛ گفت: آسفالت ریزی، جدول گذاری، زیرسازی، احداث و پوشش کانال به تعداد هفت فقره، احداث سه پارک محله ای، نصب بتن پلاک در پیاده روها، ایجاد مبلمان شهری، آزادسازی معابر منطبق با طرح تفصیلی، ساماندهی انهار زراعی و رنگ آمیزی از جمله مصوبات شورا و اجرای شهرداری برای نقاط مورد اشاره عنوان کرد.  
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نقش و جایگاه سایر مسئولان استان و شهرستان برای تحقق این برنامه‌ها نباید نادیده گرفت افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارتباط خوبی با مدیریت استان و مسئولان اجرایی دارد وبا حمایت مدیریت استان، توسعه فرهنگی و توجه به مناطق کم توسعه را در سر لوحه كارهای عمرانی فرهنگی و تفریحی در شهر قرار داده است.
 
 جلیلی خاطر نشان کرد : برای اجرای آسفالت و مواردی از این قبیل در مناطق پایین شهر منابع مالی مورد نیاز از محل درآمدهای پایدار شهرداری تامین می‌شودو سعی میشود مبلغی از شهروندان اخذ نشود.
 
 رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای ساماندهی و توسعه و آبادانی مناطق کم توسعه شهری، مناطق دیگاله، شهید صمدزاده، پشت ناحیه، کوی لاله، رشادت، آخر حسین آباد، شهید باباساعی، وکیل آباد، کشتارگاه، شهید کوهنورد، صائب تبریزی، علامه مجلسی، هفت تیر و شهید بومی مناطقی هستند که خدمات شهرداری در آنها ارائه داده میشود.
 
این مقام مسئول وجود پیوست فرهنگی برای تمام پروژه های عمرانی را بارزه شاخص فعالیت های مدیریت شهری دانست و تاكید كرد: توجه به اجرای برنامه های فرهنگی خواست اصلی اعضای شورا و مدیریت شهری است كه در تمام برنامه ریزی ها لحاظ شده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن