تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820775636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراری عدالت و پیشرفت آبادان از اهداف شورا و شهرداری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان موسوی عنوان کرد:
برقراری عدالت و پیشرفت آبادان از اهداف شورا و شهرداری است
آبادان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی آبادان از ارائه خدمات مطلوب به اقشار ضعیف و محروم به منظور تلاش برای برقراری عدالت، رشد و پیشرفت این شهر خبر داد.



سید فیاض موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تلاش شهرداری در ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و برقراری عدالت، رشد و پیشرفت شهر، تلاشی رو به رشد است که در این راستا همفکری و همکاری شهروندان نقش مهمی در موفقیت برنامه های شهرداری دارد.

وی با گرامیداشت روز شهرداری ها اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری ‌ها و دهیاری ‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ ها و دهیاری ‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌ رسانی در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی، روز چهاردهم تیرماه به عنوان «روز شهرداری و دهیاری» در سالنامه رسمی کشور درج شده است.

سید فیاض موسوی با بیان اینکه تمامی کارکنان در شهرداری و شورای اسلامی شهر سعی بر آن دارند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهر را مناسب زندگی و کار مردم کند، افزود: انتظار می رود کارکنان در این عرصه بتوانند با افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست ‌ها و برنامه‌ های مدیریت، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

رئیس شورای اسلامی آبادان در پایان با اشاره به صحبت های امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهرداری ها عنوان کرد: رضایت امام جمعه آبادان از شهرداری و شورای شهر آبادان و اعلام اینکه همیاری و همراهی شورای شهر و شهرداری تاکنون ستودنی بوده است و به همین شکل ادامه پیدا کند، مایه مباهات است که کمترین خدمت خادمان مردم در این دو نهاد مورد رضایت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها، اعضای شورای شهر آبادان با حضور در دفتر شهردار این شهر با اهدای دسته گل این روز را به وی تبریک گفتند و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر آبادان با تقدیر از خدمات شهردار و تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری، 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به کلیه کارکنان شهرداری آبادان تبریک گفتند.


۱۳۹۳/۴/۱۵ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن