تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراری پرواز شرکت هواپیمائی کیش در مسیر مشهد –آبادان – مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برقراری پرواز شرکت هواپیمائی کیش در مسیر مشهد –آبادان – مشهد خبرگزاری پانا: مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پرواز شرکت هواپیمائی کیش در مسیر مشهد –آبادان – مشهد خبرداد .
۱۳۹۳ شنبه ۳۱ خرداد ساعت 11:50



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی آبادان، محمدرضارضایی با اشاره به ظرفیت فرودگاه و استقبال از افزایش پروازها در مسیر مشهد مقدس گفت : شرکت هواپیمائی کیش در برنامه تابستانی اقدام به برقراری پرواز در مسیر مشهد – آبادان - مشهد در روزهای شنبه هرهفته با هواپیمای 80   MDبه صورت برنامه ای نمود.
وی خاطر نشان کرد : شرکت هواپیمائی کیش تا پیش از این برقراری با انجام 6 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران – آبادان و بلعکس فعال بود .
مدیرفرودگاه آبادان افزود :با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولین شرکت هواپیمائی کیش ، برقراری پروازدر مسیر کیش – آبادان و بلعکس از نیمه تیرماه سال جاری در دستور کار این شرکت قرار دارد .
ایشان ضمن اعلام آمادگی فرودگاه به پذیرش انجام  پرواز به تمام نقاط کشورگفت : مذاکرات اولیه با شرکت های هواپیمائی در جهت برقراری پرواز در مسیر دبی صورت گرفته است   .
رضایی تصریح کرد : مثلث همجواری منطقه با مرز کشور عراق ، مسافران عراقی  و فرودگاه آبادان یک مثلث تغییر و تحول می تواند باشد اگر با راهکار استراتژیک  هدایت شود.
گفتنی ست : شرکت های هواپیمائی در حال حاضربا انجام  84 پرواز هفتگی در مسیرهای خارک ، تهران ، اصفهان ، شیراز ، بندرعباس و مشهد مقدس ارائه خدمات می کنند . 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن