تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشستهای تخصصی شورای راهبردی سواد آموزی در آبادان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مولوی:
برگزاری نشستهای تخصصی شورای راهبردی سواد آموزی در آبادان ضروری است
آبادان – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان بر برگزاری نشستهای تخصصی شورای راهبردی سواد آموزی تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد مولوی صبح امروز در جلسه هم اندیشی مسئولان و کارشناسان اداره سواد آموزی آبادان برگزاری نشستهای کارگروههای تخصصی شورای راهبردی سواد آموزی را سبب جمع آوری نقطه نظرات گوناگون برای طرح و بررسی در جلسات شورای آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: طرح نظرات و بررسی موضوعی آنها می تواند ما را در دستیابی به راهکارهای رفع کامل بی سوادی در منطقه کمک کند.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب ما در بخش روستایی است، افزود: دهیاران و بخشداران نیز باید ضمن حضور در نشست های شورای راهبردی با طرح مسائل ما را در برنامه ریزی برای کاهش بی سوادی به ویژه در بخش روستایی کمک کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر بومی سازی مصوبات شوراهای راهبردی سواد آموزی سایر شهرستانها عنوان کرد: انجام این کار موجب دستیابی بهتر و مناسب تر به اهداف مورد نظر خواهد شد.

مولوی همچنین با تاکید بر امضای تفاهم نامه میان شورای راهبردی و اداره آموزش و پرورش اظهار کرد: جلسات راهبردی شورای اداری سوادآموزی در بررسی و موضوعات ریشه کنی بی سوادی در شهرستان آبادان الزامی است.

ریشه کنی بی سوادی نیازمند کمک همه

رییس اداره سواد آموزی شهرستان آبادان نیز در ادامه این جلسه گفت: برای ریشه کنی بیسوادی باید همگان به کمک اداره سواد آموزی بیایند.

آذر شجاعی افزود: ریشه کنی بیسوادی عزم ملی و مدیریت جهادی می طلبد.
 
وی سهمیه امسال شهرستان آبادان در بخش ثبت نام سواد آموزان در کلاسهای مربوطه را یک هزار و 984 نفر نام برد و اظهار کرد: این سهمیه شامل یک هزار و 700 نفر در دوره سواد آموزی، 144 نفر در دوره انتقال و 120 نفر در دوره تحکیم است که باید جذب شوند.

رییس اداره سواد آموزی شهرستان آبادان تصریح کرد: پارسال 237 سواد آموز در دوره سواد آموزی، 210 نفر در دوره انتقال و 33 سواد آموز در دوره تحکیم ثبت نام کرده اند.

به گفته وی 70 آموزش دهنده به صورت کلاسی و یا فرد به فرد به سواد آموزان آموزشهای لازم را ارائه کردند.
 


۱۳۹۳/۴/۴ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن