تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش بازیگری؛ جایزه برگزیدگان ستاره 20


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آموزش بازیگری؛ جایزه برگزیدگان "ستاره 20"
مدرسه عالی هنر پارسان به عنوان حامی جوانان علاقمند به هنر و حمایت برنامه های استعداد پروربا توافق به منتخبان مسابقه "ستاره 20" از مرحله اول تا پایانی آموزش بازیگری خواهد داد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی مسابقه و جشنواره بازیگری «ستاره 20» سهیل مقیمی مدیر مدرسه عالی هنر «پارسان» در مورد چگونگی همکاری با پروژه «ستاره 20» گفت: در حال آماده سازی فضای آموزشی خود برای انجام بخش اول  مسابقه «ستاره 20» هستیم تا بتوانیم آموزش های حضوری را به علاقه مندان به بازیگری که وارد مرحله نخست شده اند بدهیم. 

وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتیعده زیادی از متقاضیان فیلم های خود را در این مرکز تهیه کردند، استقبال از این مسابقه را بینظیر و امیدبخش  ورود بازیگران و چهره هایجدید در سینما و تلویزیون دانست. 

مدرسه ی عالیهنر پارسان با تکیه برعلوم روز سینما و هنرو برگزاری دوره هایی متناسب با استانداردهای بینالمللی یکی از مراکز معتبر در زمینه ی آموزش هنرهای دیجیتال  است کهبه عنوان حامی نسل جوان علاقه مند به هنر در این مسابقه ی بزرگ تلویزیونی شرکت دارد .

گفتنی است مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره 20» به تهیه کنندگی رامین نواب پور نخستین مسابقه ای است که در شبکه نمایش روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات و مراحل این مسابقه می توانند به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند. 

یادآور می‌شود؛ تصویربرداری بخش‌های جنبی و مستندهای مسابقه ستاره ۲۰ شروع شده و تصویربرداری بخش مسابقه از تیرماه آغاز و ضمن ادامه تصویربرداری، از مرداد پخش آن از شبکه نمایش آغاز خواهد شد.

«ستاره ۲۰» یک مسابقه مستند است که هدف از اجرای آن کشف استعدادهای بازیگری است. این مسابقه مراحلی دارد و در هر مرحله استادان سینما و چهره‌های شناخته شده دنیای بازیگری علاوه بر انتخاب برترین‌ها، به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن