تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803071092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: دستگاه ها باید از ظرفیت بسیج سازندگی نهایت استفاده را ببرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قزوین: دستگاه ها باید از ظرفیت بسیج سازندگی نهایت استفاده را ببرند قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: بسیج سازندگی برای دستگاه های اجرایی یک فرصت ارزشمند است و مدیران باید از ظرفیت این نهاد مردمی و جهادی نهایت استفاده را ببرند.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی روزبهˈ روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی اردوهای هجرت بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی ظرفیت بالایی در بخش های آموزشی، فرهنگی و عمرانی دارد که دستگاه ها باید از آنها به شکل مطلوب استفاده کنند.
وی با اشاره به توان بسیج سازندگی در اجرای طرح های مختلف، ظرفیت بسیج سازندگی برای فعالیت در بخش مدیریت منابع آب و اجرای طرح های مربوط به این حوزه را بالا خواند و گفت: این یک غصه بزرگ است که دچار کمبود آب هستیم ولی شاهد اسراف در مصرف این مایه حیات هستیم.
استاندار قزوین با اشاره به وجود بیش از 500 هزار هکتار اراضی کشاورزی در استان، گفت: با این وجود، آبیاری تنها کمی بیش از 30 هزار هکتار از این اراضی به روش مدرن و باقی به طور سنتی انجام می شود که بسیج سازندگی در این بخش امکان خوبی برای ورود دارد تا با بتوان با اجرای شبکه آبیاری تحت فشار صرفه جویی و بهره وری در مصرف آب در بخش کشاورزی را بالا برد.
وی، بسیج سازندگی را علاوه بر اجرای پروژه های روستایی قادر به اجرای طرح های شهری نیز دانست و گفت: باید با توجه به کیفیت و سرعت بالا و اجرا با هزینه کمتر زمینه جلب اعتماد مدیریت شهری را فراهم کرد تا شاهد مشارکت هرچه بیشتر بسیج سازندگی در ساخت برخی پروژه ها در شهرها نیز باشیم.
روزبه، خواستار توجه بیشتر به عمران و آبادانی روستاها شد و با بیان اینکه این مناطق نباید دارای محرومیت باشند، اظهار کرد: پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب وقت آن رسیده است که واژه ˈمحرومیتˈ از ادبیات مدیریتی ما خارج شود.
استاندار قزوین، روستاها را محیطی برای زندگی سالم و مرکزی برای انجام فعالیت های تولیدی خواند و گفت: مدیریت روستایی با همکاری بسیج سازندگی باید نهایت تلاش خود را به منظور ارایه خدمات و عمران و آبادانی بیشتر این مناطق به کار بگیرند.
مقام عالی اجرایی استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در سند آمایش از نقاط روستایی غافل شده ایم، اظهار کرد: توسعه روستاها یک اولویت مهم محسوب می شود و بسیج سازندگی در این بخش نقش مهمی ایفا می کند.
روزبه در ادامه با بیان اینکه بسیج سازندگی رقیب و مزاحم هیچ بخشی نیست، اظهار کرد: موانع قانونی برای فعالیت این نهاد مرتفع شده است و بسیج سازندگی در قالب یک دستگاه اجرایی قادر به اجرای طرح ها و پروژه های مختلف می باشد.
استاندار قزوین، کشور را نیازمند روحیه جهادی دانست و در پایان گفت: امکانات ما نسبت به اوایل انقلاب چندین برابر شده است اما باید بکوشیم تا روحیه جهادی خود را نیز مانند ان دوران بالا ببریم تا کارایی و فایده بیشتری برای نظام جمهوری اسلامی و مردم داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: بسیج سازندگی از ظرفیت بالایی برای اجرای طرح های روستایی همچون انجام طرح هادی، کانال کشی، جدول کشی و پروژه های آب برخوردار است.
ˈمنوچهر حبیبیˈ، دقت و سرعت را از ویژگی های بسیج سازندگی در حوزه عمرانی یاد کرد و گفت: این نهاد در کنار فعالیت های عمرانی و سازندگی ظرفیت بالایی نیز برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی نیز برخوردار می باشد.
این مسوول با اشاره به وجود 40 پروژه محرومیت زدایی در سطح روستاهای استان از جمله ساخت خانه بهداشت، غسالخانه، خانه عالم، مسجد و حسینیه و مخازن آب، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تعیین چگونگی اختصاص اعتبار، اجرای این طرح ها که هرکدام از 20تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند از سوی بسیج سازندگی دنبال خواهد شد.
وی از روستاها به عنوان پایگاه اصلی اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: اجرای پروژه های عمرانی که توسعه و عمران روستاها را بدنبال دارد در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین همچنین از مدیران شهری خواست تا از ظرفیت بسیج سازندگی در برخی از پروژه های شهرهای مربوط به خود نیز بهره ببرند.
614/7392

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن