تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی پردیس ها از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت نام آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی پردیس ها از فردا تهران - ایرنا - مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که ثبت نام برای شرکت در آزمون متمرکز دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلین) پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا (سه شنبه) 17 تیرماه آغاز و تا روز یکشنبه 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.


حسین توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا گفت: آزمون متمرکز دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی (ویژه شاغلین) پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در شش گروه آموزشی شامل گروه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار می شود.
وی افزود: دفترچه راهنمای این آزمون نیز فردا 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و هر داوطلب براساس علاقه فقط می تواند منحصرا در یک کد-رشته امتحانی ثبت نام و در آزمون آن شرکت کند.
تمامی فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی مورد تایید، بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی می توانند در این آزمون و در هریک از کد -رشته های امتحانی گروه های آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی (به جز کد رشته هایی که شرط عنوان تحصیلی مشخص و در جدول رشته های امتحانی درج شده است) ثبت نام و شرکت کنند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش تصریح کرد: تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد منوط به قبولی در آزمون ورودی و گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آزمایشی بوده و هزینه دروس پیش نیاز نیز توسط دانشجو پرداخت می شود.
به گفته توکلی، داوطلبان برای ثبت نام باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه دقیق آن، مدارک و اطلاعات مورد نیاز را فراهم کند. سپس داوطلبان باید به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که خرید اینترنتی آنها فعال است، وجه ثبت نام را پرداخت کرده و فرم پیش نویس ثبت نام را که در صفحه 46 دفترچه راهنما قرار دارد، تکمیل کنند.
وی افزود: سطح سوالات اختصاصی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی در هر رشته و مطابق با فهرست برنامه های شورای عالی برنامه ریزی می باشد و درس زبان عمومی در تمامی رشته ها زبان انگلیسی و با ضریب یک خواهد بود.
توکلی خاطرنشان کرد: کد و نام رشته امتحانی و ضرایب هریک از دروس در جداول مربوط به تفکیک گروه آموزشی در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است.
کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته مجازی سال 1393 از روز چهارشنبه 19 شهریور ماه بر روی سایت سازمان قرار داده می شود؛ براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون این دوره نیز در روز جمعه 21 شهریور ماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
فراهنگ(4)**9129 ** 1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن