تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816149495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان جنوبی: نباید کالای بدون کیفیت از استان صادر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان جنوبی: نباید کالای بدون کیفیت از استان صادر شود بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از صادرات کالا به عنوان نشانه رونق اقتصادی، حضور بخش خصوصی و زمینه ساز اشتغال نام برد و تاکید کرد: نباید کالای بی کیفیت از استان خارج شود.


ˈوجه اله خدمتگزارˈ روز یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: گمرک بایستی بر رعایت استانداردهای لازم کالاها دقت لازم را داشته باشد.
وی ادامه داد: بایستی فرصت برای عرضه کالاهای با کیفیت بالا به کشور افغانستان فراهم شود.
استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: توسعه و رونق تولیدات داخلی با کیفیت منجر به ایجاد اشتغال و توسعه روابط بین دو کشور می شود.
وی همچنین از از وصول نشدن جریمه پرونده های قاچاق محموله شرکتهای صادراتی مشتقات نفتی انتقاد کرد و خواستار پیگیری و بررسی علت موضوع شد.
خدمتگزار گفت: باید با قاطعیت و جدیت و رعایت حقوق شهروندی، افراد متخلف شناسایی و از طرق قانونی برخورد لازم صورت گیرد.
استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: از این پس فعالیت شرکتهای صادرکننده مشتقات نفتی که استانداردهای لازم را رعایت نکنند بایستی متوقف و به تخلفات آنها رسیدگی شود.
وی به جلسه دیدار ریاست جمهور با استانداران اشاره کرد و افزود: در این دیدار برخی اختیارات در حوزه واردات و صادرات مالیات با توجه به شرایط استان به استانداران واگذار شد که بزودی دستورالعمل آن ابلاغ می شود.
سردار ˈخلیل واعظیˈ فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهارداشت: بازدید و کنترل ناوگان حمل و نقل، جلوگیری از تردد غیرمجاز دام، تعیین تکلیف سوختهای مکشوفه از اقدامات این کمیسیون بوده است.
وی با اشاره به بعد طولانی مسافت طبس با مرکز استان و عدم وجود انبار برای نگهداری کالاهای قاچاق مکشوفه در ایست و بازرسی ها این شهرستان، افزود: بایستی تصمیات لازم برای نگهداری این کالاها بویژه اقلام سریع الفساد اخذ شود.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی همچنین خواستار احداث مخزن نگهداری فراوده ها و مشتقات نفتی مکشوفه در مرز ماهیرود شد.
ˈمحمد قلندریˈ دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی هم گفت: در سه ماه نخست سال، 84 هزار و 740 لیتر سوخت، 119 هزار و 144 نخ کالای دخانی و یک هزار و 589 راس دام قاچاق کشف شده است.
وی همچنین از کشف هزار و 150 کیلو برنج، 34 هزار و 852 کیلو مواد خوراکی، 859 کیلو چای، چهار هزار و 208 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 31 هزار و 260 ثوب البسه در مدت یاد شده خبر داد.
وی با بیان اینکه در این راستا 192خودرو توقیف و 491 نفر دستگیر شدند، اظهار داشت: 485 فقره پرونده زیر یکصد میلیون تومان در این راستا تشکیل شده است. ˈقاسم کریمیˈ رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم از عدم توجیه برخی صنوف بویژه عطاریها گلایه کرد و گفت: فروش دارو توسط عطاریها ممنوع است و بایستی از طریق مراکز مجاز مانند داروخانه ها به فروش برسد.
وی ادامه داد: کلاسهای و دوره های آموزشی برای صنوف عطاری، کالاهای بهداشتی و تجهیزات پزشکی برگزار می شود تا دیگر شاهد اینگونه تخلفات نباشیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: عطاریها فقط مجاز به فروش گیاهان دارویی هستند ، اما در برخی موارد دیده می شود که این افراد اقدام به فروش مکملهای غذایی و داروهای گیاهی می کنند.
ˈمنصور انصاریˈ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی هم اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون 342 فقره پرونده به تعزیرات حکوتی استان وارد شده است.
وی افزود: از این تعداد با حساب پرونده های سال گذشته 352 فقره پرونده مختومه شده است.
انصاری زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق را در سال گذشته 23 روز و زمان اجرا را 24 روز در استان ذکر کرد و افزود: این درحالی است که میزان رسیدگی طبق قانون تا سقف 60روز است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طی سه ماهه ابتدای سال جاری متوسط رسیدگی به پرونده های قاچاق 25 روز و متوسط اجرا 20روز بوده است.110

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن