تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت تاسیسات در محدوده قانونی شهرهای استان بوشهر ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر رستمی:
ساخت تاسیسات در محدوده قانونی شهرهای استان بوشهر ممنوع است
بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ساخت تاسیسات صنعتی و تولیدی و کشاورزی در حریم شهرهای استان بوشهر ممنوع است.



به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی صبح یکشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم تا زمینه را برای پیشرفت هر چه بیشتر استان در ابعاد مختلف فراهم سازیم. وی با اشاره به محدودیت‌های استان بوشهر در زمینه اراضی، تصریح کرد: در واگذاری زمین باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا بهترین استفاده از این زمین‌ها صورت بگیرد و با ارزیابی‌های فنی زمین واگذار شود. معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید زمینه اشتغال‌زایی نیز در واگذاری اراضی به متقاضیان بررسی شود، افزود: رونق اقتصادی و اشتغال یکی از پیش نیازهای واگذاری زمین است و باید به خوبی در مورد نوع فعالیت آن زمین بررسی شود. لزوم توجه به ابعاد زیست محیطی و محیط پیرامونی در واگذاری اراضی وی بر لزوم تلاش برای حداکثر استفاده مفید از زمین‌های واگذاری تاکید کرد و گفت: باید به موضوعاتی همچون ابعاد زیست محیطی، اشتغال‌زایی و محیط پیرامونی در هنگام واگذاری زمین‌ها برای ساخت تاسیسات خدماتی و تولیدی توجه شود. رستمی در ادامه با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای صدور مجوز احداث بنا و تأسیسات در اراضی خارج از محدوده قانونی و حریم شهر استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: بررسی و تصمیم‌گیری در مورد 23 پرونده صدور مجوز ساخت در اراضی انجام شده است. وی با اشاره به صدور 12 مجوز و واگذاری 50 هزار متر مربع اراضی در خارج از محدوده شهرها، تاکید کرد: واگذاری این اراضی بر اساس بررسی‌های کارشناسی و دقیق و طبق آئین نامه و مقررات قانونی انجام می‌شود.


۱۳۹۳/۴/۱۵ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن