تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت و آرامش کشور مرهون نعمت ولایت فقیه و ایمان مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بیرجند امنیت و آرامش کشور مرهون نعمت ولایت فقیه و ایمان مردم است بیرجند - ایرنا - امام جمعه بیرجند گفت: وجود امنیت و آرامش امروز کشور مرهون نعمت قرآن، ولایت فقیه و ایمان مردم به خداوند متعال است.


حجت الاسلام ˈ علی رضایی بیرجندیˈ در خطبه های نماز جمعه بیرجند افزود: استکبار همواره برای ضربه زدن به اسلام تلاش می کند لذا همه مسلمانان باید با وحدت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان بایستند.
وی با اشاره به اقدامات گروه ضد اسلامی داعش در عراق گفت: این گروه منحط ادعا کردند که می خواهیم خلافت اسلامی را احیا کنیم اما حقیقت این است که آنها فقط به نام اسلام و قرآن به دنبال اهداف شوم خود هستند و نیز این گروه ربطی به اهل سنت ندارند.
وی اظهار کرد: شیعه و سنی باید قدر یکدیگر را بدانند و با وحدت، برادری و اخلاص تلاش کنند جامعه اسلامی شان را به پیش ببرند.
خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت 14 تیرماه روز قلم گفت: یکی از نعمت الهی قلم است که خداوند به قلم قسم یاد می کند لذا باید دانشگاهیان و نویسندگان ما با قلم خود حقایق را به درستی به جامعه منتقل کنند.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به فرا رسیدن روز مالیات افزود: باید این نگاه پدر سالاری به دولت تغییر کند و مردم همه چیزها را از دولت نخواهند بلکه مردم در جهت اداره کردن دولت بکوشند.
وی همچنین با اشاره به 18 تیرماه روز ادبیات کودکان و نوجوانان گفت: دشمن تلاش می کند کودکان پاک ما را منحرف کند لذا باید برای تفریح و سرگرمی کودکان خود برنامه ریزی کنیم تا فرزندانی پیرو قرآن و اهل بیت (ع) داشته باشیم.
665/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن