تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار آسودی:اعتقاد مردم به ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی انقلاب بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار آسودی:اعتقاد مردم به ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی انقلاب بود اراک- ایرنا- معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایدئولوژی اسلام و اعتقاد راسخ اقشار مختلف مردم به ولایت فقیه مهمترین عامل پیروزی انقلاب بود.


سرتیپ دوم پاسدار ˈمحمدعلی آسودیˈ روز شنبه در آیین بزرگداشت شهیدان چمران و بهشتی و 72 تن از یارانش، در کانون امام علی(ع) اراک افزود: بزرگانی همچون شهیدان بهشتی، مطهری و مفتح ایدئولوژی اسلام ناب محمدی (ص) که مورد نظر امام راحل بود را درک کرده و حمایت خود را از ایشان آغاز کردند.
وی با یادآوری حوادث 15 خرداد 42 اظهار کرد:اعتقاد به اسلام و ولایت فقیه موجب شد تا مردم جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و با دست خالی در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی کنند و انقلاب را به پیروزی برسانند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 دست به هر توطئه ای زد تا از ثبات انقلاب اسلامی جلوگیری کند ولی با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم موفق نشد.
سردار آسودی عنوان کرد: ترور شخصیت های انقلابی و موثر نظام همچون شهیدان قرنی، مطهری، مفتح و بهشتی یکی از اقدامات دشمنان نظام اسلامی برای سرنگونی حکومت اسلامی بود.
وی با یادآوی فرمایشات امام خمینی ( ره ) در خصوص اعمال ناجوانمردانه تروریستی استکبار ، گفت: آمریکایی ها گمان می کردند که با ترور شخصیت های سیاسی ایران اسلامی مردم دچار رعب و وحشت می شوند و پشت نظام را خالی می کنند، اما نمی دانستند که ترس در وجود ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی راه ندارد.
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ترور شخصیت ها، تحمیل جنگ هشت ساله، انواع تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و هجمه های مختلف فرهنگی مهمترین اقدامات استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در همه موارد با شکست استکبار همراه شد.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی باید بداند که اقشار مختلف مردم و مسوولان تا آخرین قطره خون خود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان دفاع می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، رییس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه روح الله و جمعی کثیری از اقشار مردم در این آیین حضور داشتند.
انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ منجر به شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی شد و به همین مناسبت از اول تا هفتم تیرماه هر سال به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.ک/2
7115/559/ 605

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن