تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816941117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات قاضي دادگستري از مجازات قصاص


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نجات قاضي دادگستري از مجازات قصاص
قاضي دادگستري كه متهم است سال 84 همسر سومش را با شليك گلوله به قتل رسانده روز گذشته محاكمه شد و با جلب رضايت ولي دم از مجازات قصاص نجات پيدا كرد.


به گزارش خبرنگار ما، اين پرونده 23 شهريور ماه سال 1384 تشكيل شد. روز حادثه قاضي دادگستري در شهرستان خوي به مأموران پليس خبر داد كه همسرش در خانه به طور مرموزي كشته شده است. لحظاتي بعد مأموران پليس در محل حاضر و با جسد زن 16 ساله‌اي كه با شليك گلوله به سرش كشته شده بود، مواجه شدند. در نخستين گام شوهر مقتول كه نيما نام دارد، تحت بازجويي قرار گرفت. وي توضيح داد شب گذشته با همسرم مشاجره كردم. او به اتاق خودش رفت و خوابيد تا اينكه امروز صبح با شليك گلوله از خواب بيدار شدم. متوجه شدم اسلحه مرا برداشته و به خودش شليك كرده است. در شاخه ديگري از تحقيقات، اولياي دم انگشت اتهام را به سوي داماد خانواده نشانه گرفتند و از او به اتهام قتل شكايت كردند. مادر مقتول گفت: نيما به دخترم بدگمان بود و هميشه او را كتك مي‌زد يا در خانه حبس مي‌كرد. او قاتل است و بايد مجازات شود. پس از آن نيما به عنوان متهم بازداشت و تحت بازجويي قرار گرفت. با كامل شدن تحقيقات و در حالي كه نيما اتهام خودش را انكار مي‌كرد، قرار مجرميت عليه وي صادر و پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. پس از آن متهم مقابل هيئت قضايي شعبه 71 دادگاه محاكمه و به درخواست اولياي دم به قصاص محكوم شد. با اعتراض نيما به رأي دادگاه، پرونده در ديوان عالي كشور بررسي و با قبول اعتراض متهم، رأي دادگاه نقض و پرونده اين بار در شعبه هم عرض – 74- بررسي شد. متهم در دومين جلسه نيز ادعاي بي‌گناهي خود را مطرح كرد و پس از پايان جلسه دادگاه، اين بار متهم از اتهام خودش تبرئه شد. با اعتراض اولياي دم به رأي دادگاه بار ديگر پرونده در ديوان عالي كشور بررسي و رأي دادگاه نقض و پرونده براي انجام مراسم قسامه دوباره در شعبه رسيدگي‌كننده بررسي شد. سرانجام با پايان مراسم قسامه متهم از سوي هيئت قضايي به مجازات قصاص محكوم شد. پس از تأييد رأي در ديوان عالي كشور و در حالي كه تشريفات قانوني حكم در حال انجام بود، متهم با پرداخت 250 ميليون تومان به خانواده اولياي دم موفق به جلب رضايت شد. روز گذشته متهم براي رسيدگي از جنبه عمومي جرم براي آخرين بار مقابل هيئت قضايي شعبه 74 دادگاه كيفري قرار گرفت. سرانجام هيئت قضايي بعد از شور با احتساب ايام بازداشت، رأي به آزادي متهم دادند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن