تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز و شکنجه زنان در زندان‌های مصر/ وزارت کشور مصر: زندان‌های ما هتل است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تجاوز و شکنجه زنان در زندان‌های مصر/ وزارت کشور مصر: زندان‌های ما هتل است

تجاوز و شکنجه زنان در زندان‌های مصر/ وزارت کشور مصر: زندان‌های ما هتل است
در حالی که گزارش‌ها حاکی از حجم بالای تجاوز و اعمال خشونت علیه زندانیان به ویژه زنان در زندان‌های مصر است، معاون وزیر کشور مصر مدعی شد زندان‌های مصر به هتل تبدیل شده است.
به گزارش نامه نیوز، منابع نزدیک به «ائتلاف همپیمانی ملی در حمایت از مشروعیت» که از گروه‌های حامی اخوان المسلمین و «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر است گزارش داد که تا کنون 54 مورد تجاوز به زنان و دختران در زندان‌های مصر را ثبت کرده‌ است.

در حالی که «عبدالفتاح عثمان» معاون وزیر کشور مصر مدعی شده بود که زندان‌های مصر به هتل تبدیل شده‌اند، گزارش‌های منتشر شده درباره تجاوز و شکنجه زندانیان در زندان‌های مصر را اخباری کذب توصیف کرده بود.

«هیثم ابو خلیل» مدیر سازمان قربانیان نقض حقوق بشر اعلام کرد که تعداد زیادی از زندانیان در زندان‌های مصر در شرایط بدی به سر می‌برند و با گرمی هوا و کمبود امکانات و فضا دست و پنجه نرم می‌کنند.

منبعی که نخواست نامش منتشر شود به خبرگزاری آناتولی گزارش داد که تعدادی از زنان و دخترانی که به دلیل اعتراض‌های خیابانی بازداشت شده‌اند در خودروهای پلیس، بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

«آیه الله‌علاء» سخنگوی جنبش «زنان علیه کودتا» اعلام کرد که بسیاری از موارد تجاوز به زنان و دختران را که از سوی نیروهای پلیس مصر صورت گرفته و در برخی موارد به بارداری زندانیان منجر شده که با وجود خطر سقط جنین، این قربانیان وادار به سقط جنین شده‌اند.

بنا به گزارش فارس، در طول یک سال گذشته در مصر علاوه بر نقض آشکار حقوق بشر و حقوق زندانیان سیاسی در این کشور، میزان تجاوز و شکنجه زندانیان سیاسی در زندان‌های مصر به حجم نگران‌ کننده‌ای رسیده است.

هنوز آمار دقیقی از تعداد زنان و دخترانی که به اتهام فعالیت‌های سیاسی زندانی شده‌اند منتشر نشده است و اغلب آنها با اتهام‌ اقدام به خشونت و یا تحریک به خشونت با احکام سنگین قضائی روبه رو می‌شوند.




1393/4/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن