تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814594748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه روند كنوني مصرف برق، كشور را با مشكل جدي مواجه مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۵۸ب.ظ)
مدير عامل برق منطقه اي غرب: ادامه روند كنوني مصرف برق، كشور را با مشكل جدي مواجه مي كند مدير عامل شرکت برق منطقه‌اي غرب کشور با اشاره به وضعيت نامناسب و بيش از اندازه مصرف برق در کشور، اظهار کرد: چنانچه اين روند ادامه پيدا کند تا چند سال آينده براي توليد برق مشکل پيدا خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالعزيز کريمي در همايش بهينه سازي مصرف انرژي که با حضور جمعي از ائمه جماعات و بسيجيان استان در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، وضعيت سرانه مصرف برق در کشور را نامطلوب دانست.
کريمي تصريح کرد: متاسفانه در حال حاضر ميزان مصرف برق کشور در مقايسه با اکثر کشورهاي دنيا بالاست و اسراف بيش از حدي در مصرف برق وجود دارد.
مديرعامل شرکت برق منطقه‌اي غرب خاطر نشان کرد: در کشورهايي که سرانه مصرف بالاتري در زمينه برق نسبت به کشور ايران دارند، برق، در بخش توليد مصرف مي‌شود و اين امر براي آن‌ها به صرفه است.
وي بيان داشت: اين در حاليست که در ايران بيشتر برق مصرفي در بخش خانگي مصرف مي‌شود و بخش کمتر آن به مباحث توليد اختصاص داده مي‌شود.
کريمي يادآور شد: اگر روند مصرف برق موجود کشور ادامه پيدا کند ظرف چند سال آينده ديگر منابعي براي تامين برق مصرفي کشور باقي نخواهد ماند، مگر تصميمات جدي در سطح مسئولين کشوري در اين زمينه اتخاذ شود و يا فرهنگ و نگاه مردم در زمينه مصرف تغيير کرده و به سمت صرفه جويي برويم.
وي افزود: در همين راستا ضرورت دارد تا در سالي که با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري شده، همه مديران با مديريت جهادي و مردم با عزم ملي خود در جهت ايجاد فرهنگ صرفه جويي در کشور تلاش کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن