تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810042338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در این دانشگاه تاسیس شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام دانشگاه آزاد کشور: شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در این دانشگاه تاسیس شده است یاسوج - ایرنا - معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در این دانشگاه تاسیس شده و به زودی در دانشگاه های آزاد واحد استان ها نیز فعال خواهد شد.


معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یاسوج افزود: جمعی از استادان حوزه و دانشگاه عضو اصلی این شورا هستند و اقدامات لازم در زمینه مسایل مذهبی و فرهنگی دانشجویان و استادان را انجام می دهند.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: وجود شورای راهبردی امور فرهنگی دراین دانشگاه نیز نشان دهنده توجه جدی به مسایل فرهنگی و عقیدتی در این دانشگاه و واحدهای استانی است.
وی بیان کرد: از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه جهانی دارد باید مسوولان دانشگاه های آزاد واحد استان ها برای کمک به ارتقای هر چه بیشتر آن تعامل روزافزونی با مدیران اجرایی استانی داشته باشند.
علی عسکری اظهار کرد: توسعه کمی، کیفی و پژوهشی و جذب اعضای هیات علمی توانمند بومی مورد توجه جدی مسوولان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها قرار گیرد.
وی با تاکید بر لزوم فعال شدن شورای عالی اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، عنوان کرد: این دانشگاه به دلیل ظرفیت های چشمگیر موجود در کهگیلویه و بویراحمد می تواند در عرصه های کشاورزی، دامداری، آب و گردشگری به فعالیت اقتصادی بپردازد تا علاوه بر درآمدزایی موجب شکوفایی اقتصاد استان نیز شود.
علی عسکری ابراز داشت: هم اکنون بیش از یک میلیون و 800 هزار دانشجوی پسر و دختر در رشته های مختلف در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها در حال تحصیل هستند. وی افزود: از سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج انتظار می رود برای کمک به توسعه روزافزون این دانشگاه مواردی شامل پرهیز از روزمرگی، توجه جدی به مقوله نوآوری و استفاده از نظرهای سازنده صاحبنظران را در اولویت کاری خود قرار دهد.

معارفه رییس دانشگاه آزاد یاسوج
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در آیین تکریم رییس پیشین و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ،درآمدزایی از طریق تجاری سازی علم و دانش، خودکفایی مالی و کاهش اتکا به شهریه دانشجویان را از اهداف این دانشگاه برشمرد.
حجت الاسلام علی عسکری بیان کرد: هر چند که پرداخت شهریه دانشگاه آزاد برای برخی خانواده ها دشوار است ولی نباید هیچ دانشجویی به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت شهریه از شرکت در امتحانات پایان ترم محروم شده و از تحصیل بازماند.
وی افزود: از مهمترین سازوکارهای در نظر گرفته شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کشور برای رفع این مشکل تقسیط شهریه و پرداخت وام از سوی صندوق های رفاه دانشجویی است.
حجت الاسلام و المسلمین علی عسکری عنوان کرد: توسعه کمی و کیفی رشته های پزشکی، ارتقای اعضای هیات علمی و تعیین بازار کار برای رشته های تحصیلی درآمدزا از اولویت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی کشور است.
علی عسکری ابراز داشت: نباید اجازه داد علم آموزی در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها تحت تاثیر مسایل جناحی و سیاسی قرار گیرد.
وی افزود: جوانان دانشجو ویزگی های اخلاقی خاص خود را دارند که باید الگوهای مطلوب و جذاب عقیدتی و ایده آل های فرهنگی به آنان ارایه شود تا در مسیر صحیح هدایت شوند.
علی عسکری گفت: متولیان امر در دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها چنین موضوع مهمی را همواره مدنظر داشته باشند زیرا در غیر اینصورت جوانان دانشجو جذب الگوهای نادرست غربی ها می شوند.
وی بیان کرد: دانشجویان و استادان به عنوان دو امانت گرانبها در اختیار نیروهای حراست دانشگاه های آزاد اسلامی واحد استان ها هستند که نباید در برخورد با آنان افراط و تفریط شود.
در این آیین فردین بوستانی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج معرفی و از خدمات کرم جانی پور رییس پیشین این دانشگاه تجلیل شد.
7535/671































































معاون پارلمانی

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن