تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: نیازها و مشکلات ایلام در نشست با رییس جمهوری تبیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: نیازها و مشکلات ایلام در نشست با رییس جمهوری تبیین شد ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: نیازها و مشکلات استان در بخش های مختلف در نشست امروز استانداران کشور با رییس جمهوری و اعضای هیات دولت تدبیر و امید تبیین شد.


ˈمحمدرضا مرواریدˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست که نخستین نشست استانداران با رییس جمهوری و به میزبانی هیات دولت برگزار شد، با دکتر روحانی و آقای جهانگیری و تعدادی از وزرا پیرامون مسایل و پیگیری مصوبات سفر اردیبهشت گذشته کاروان تدبیر و امید به استان و نیازهای ایلام گفت و گو شد.
وی عمده مباحث مطرح شده در این نشست را تفویض اختیارهای بیشتر به استانداران، موضوع احیا سازمان مدیریت و اصلاح نظام برنامه ریزی برای تهیه برنامه ششم توسعه کشور، تامین اعتبار برای تکمیل طرح های مسکن مهر و مسائل زیربنایی، روبنایی و توسعه پایدار شهرها و مناطق روستایی عنوان کرد.
استاندار ایلام گفت: همچنین در این دیدار در خصوص استخدام های سال های گذشته که هنوز تامین اعتبار نشده مطالبی ارائه شد.
مروارید اضافه کرد: مباحث و موضوع های طرح شده در این نشست قرار است در کمیسیونی مطرح و برای تصویب به هیات دولت برود.
وی افزود: رییس جمهوری در این نشست در مورد سیاست ها و رویکردهای دولت که استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت باید مجری آن باشند و پیگیری مصوبات سفرهای استانی تاکید فراوان داشت.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام گفت: رییس جمهوری همچنین امسال را سال برون رفت از رکود اقتصادی عنوان و بر توسعه طرح های اشتغال زایی و جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در استان ها تاکید کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در نشست مشترک هیات دولت و استانداران سراسر کشور اعلام کرد: دولت خود را موظف می داند که پاسدار رای مردم بوده و به وعده های خود وفادار باشد.
رییس جمهوری در این نشست که در ساختمان حافظیه مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اجرای کامل و به موقع طرح های اصلی مصوب سفرهای استانی اظهار کرد: این حرکت از یک سو موجب رشد و آبادانی استان ها شده و از سوی دیگر باعث تقویت اعتماد عمومی به دولت و افزایش سرمایه اجتماعی می شود.
دکتر روحانی استانداران را نماینده عالی دولت و بالاترین مقام اجرایی در استان خواند و گفت: استانداران مسوول پیگیری طرح های اصلی مصوب در سفرهای استانی و تحقق وعده های مطرح شده در این زمینه هستند.
رییس جمهور همچنین با فراخواندن استانداران به جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های استانی بیان کرد: با توجه به اولویت مهم دولت در سال ۹۳ یعنی رونق اقتصادی و خروج از رکود تورمی که میزان آن در تاریخ کشور بی سابقه است، افزایش سرمایه گذاری و جلب مشارکت سرمایه گذاران اهمیت مضاعفی دارد.
دکتر روحانی، رشد منفی سال های ۹۱ و ۹۲ را شایسته جامعه ایران ندانست و تاکید کرد: امروز خبرهای موجود از صنعت خودرو سازی، پتروشیمی، فولاد، لوازم خانگی و نفت و گاز حاکی از رشد این تولیدات و نوید بخش خروج از رکود است و استانداران باید همه تلاش خود را برای رونق اقتصادی و رشد اشتغال به کار گیرند.
رییس جمهوری مساله محیط زیست را از ضرورت های مهم زندگی مردم دانست و گفت: امروز دریاچه ارومیه به عنوان یک معضل زیست محیطی برای کشور مطرح است که می تواند بخش وسیعی از کشور را تحت تاثیر قرار دهد لذا باید توجه به محیط زیست از جمله جنگل های زاگرس، موضوع ریزگردها، تالاب ها و فاضلاب، نه به عنوان یک امر تشریفاتی و تجملی بلکه به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه همه مسوولان باشد.
دکتر روحانی افزود: جاذبه های متنوع طبیعی، تاریخی و زیارتی کشور زمینه مناسبی برای افزایش گردشگری در کشور است و استانداران با برنامه ریزی مناسب این بخش را تقویت کنند.
رییس جمهوری در بخش دیگری از اظهاراتش، دستاوردهای 10 ماهه سیاست خارجی را در بهبود مناسبات و روابط با کشورهای همسایه و جهان مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین معیار برای ما حفظ منافع کشور است و این مسیر را با پاسداری از ارزش ها و عزت کشور با جدیت دنبال می کنیم.
دکتر روحانی تاکید کرد: رای مردم از جمله آرای مردم ساکن روستاهای کشور در انتخابات ریاست جمهوری حاوی معانی ارزشمندی است که به روشنی خواست عمومی را منعکس می کند لذا دولت خود را موظف می داند که پاسدار رای مردم بوده و به وعده های خود وفادار باشد.
رییس جمهوری همچنین ضرورت تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رفتار توام با احترام را مورد تاکید قرار داده و گفت: معیار این روابط عمل به وظایف قانونی از سوی مسوولان اجرایی و نمایندگان است.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و پاسداری از ارزش های والای دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای همه ما بسیار مهم است، اظهار کرد: در این راستا اصل اساسی برای ما رعایت کرامت مردم است و این از ویژگی های دولت کریمه است؛ خطای افراد و یا حتی عمل خلاف قانون آنان نباید مجوزی برای بی احترامی و ذلیل کردن مردم باشد. ک/3
7171/565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن