تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان تقلب بالا در زولبیا و بامیه/ از قنادی‌های معتبر خرید کنید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
امکان تقلب بالا در زولبیا و بامیه/ از قنادی‌های معتبر خرید کنید

امکان تقلب بالا در زولبیا و بامیه/ از قنادی‌های معتبر خرید کنید
مهندس فرهادی با بیان اینکه امکان تقلب در زولبیا و بامیه بسیار بالاست گفت: افراد باید این شیرینی را از قنادی‌های معتبر و پروانه‌دار خریداری کنند.
به گزارش نامه نیوز، محسن فرهادی رئیس اداره بهداشت و بهسازی اماکن گفت: با شروع فصل گرما برنامه تشدید و کنترل و نظارت بهداشت محیطی مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی آغاز شده و در کنار آن با آغاز ماه مبارک رمضان و تغییر نوع فعالیت نوع بازرسی‌ها تغییر پیدا کرده است چرا که رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا در طول روز تعطیل هستند و در ایام افطار شروع به فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این یک ماه بیشتر هدفمان به سمت توزیع کنندگان آش، حلیم و قنادی‌ها متمرکز است افراد باید توجه داشته باشند که در این ایام برای تهیه زولبیا و بامیه حتما از قنادی‌های معتبر دارای پروانه کسب اقدام به خرید کنند چرا که در این شیرینی‌ها امکان تقلب از لحاظ استفاده از رنگ و روغن‌های پر اکسید و مانده زیاد است که در این خصوص بازرسان ما هنگام بازرسی با استفاده از کیت‌هایی میزان پراکسیدن شدن روغن‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهند که در صورت مثبت شدن آزمایش علاوه بر اخطار به فروشنده اقدام به معدوم کردن زولبیا و بامیه‌ها می‌کنند.

فرهادی به مردم توصیه کرد: به هیچ عنوان حلیم و آش و زولبیا و بامیه را از دوره گردها خریداری نکنند چرا که در فصل گرما فساد پذیری مواد غذایی بسیار زیاد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی خاطر نشان کرد: افراد در صورت هرگونه عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی و خارج از پروانه کسب می‌توانند مورد خاص را به سامانه 1490 معرفی کنند تا بازرسان ما هر چه زودتر مورد گزارش شده را پیگیری کنند.



1393/4/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن