تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سارقان خانه رئیس‌جمهور اسبق


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستگیری سارقان خانه رئیس‌جمهور اسبق
کد خبر: ۴۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ - 02 July 2014


سارقان خانه شهید محمدعلی رجایی دومین رئیس‌جمهور ایران از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش فرهیختگان، ساعت پنج بامداد، روز پنجم تیر ماه امسال، ماموران کلانتری 109 بهارستان در جریان وقوع سرقت از «خانه موزه» شهید رجایی، قرار گرفتند. آنها بلافاصله برای بررسی ماجرا به محل حادثه در خیابان مجاهدین اسلام اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند، سه نفر در کوچه حضور دارند که از موزه خارج شده‌اند.

بنابراین ماموران یک نفر از آنها به نام «محمود» 57 ساله را در داخل کوچه دستگیر کردند. دو نفر دیگر به داخل موزه متواری شدند که کارآگاهان یکی از آنها به نام«آیت» 37 ساله را داخل زیرزمین و متهم دیگر به نام «محمد» 30 ساله را روی پشت‌بام دستگیر کردند.

 پس از بررسی مشخص شد، محل مورد سرقت خانه ‏قدیمی شهید رجایی بوده که تبدیل به خانه موزه شده و زیر نظر بنیاد شهید و ثبت میراث فرهنگی ‏شده است.

در بازدید از محل مشاهده شد که اموال موزه از قبیل تلویزیون، دوربین فیلمبرداری، دستگاه ‏DVD‏، تلویزیون ‏LCD‏، وسایل آشپزخانه، کیف سامسونت این شهید والامقام، قلم وی از محل خود خارج و داخل پرده‌های اتاق پیچیده شده و آماده حمل است و اتاق‌ها نیز به هم ریخته بودند. در ادامه با حضور عوامل تجسس و کلانتری از محل سرقت عکسبرداری و اموال موزه طی صورت جلسه‌ای تحویل مدیریت موزه شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درمورد این خبر گفت: متهمان به همراه مدیر موزه که شاکی این پرونده بود به کلانتری منتقل شدند.

 همچنین پرونده‌ای در ‏کلانتری تشکیل و با توجه به حساسیت موضوع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.

«خانه موزه» که مورد دستبرد قرار گرفته است خانه محمدعلی رجایی دومین رئیس‌جمهور ایران بود که پس از ترور وی تبدیل به موزه، شده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن