تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارد سازی مراکز اقامتی چهارمحال وبختیاری سرعت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارد سازی مراکز اقامتی چهارمحال وبختیاری سرعت می گیرد شهرکرد - ایرنا- کیفی سازی خدمات به مشتریان و روند استاندارد سازی مراکز اقامتی و هتل های چهارمحال وبختیاری سرعت می گیرد.


به گزارش ایرنا، رئیس جامعه هتلداران چهارمحال وبختیاری سه شنبه در نشست هم اندیشی و استانداردسازی مراکز اقامتی استان با بیان دغدغه ها و معضلات موجود در صنعت هتلداری استان، بر کیفی شدن خدمات مراکز اقامتی استان تاکید کرد.
ˈفریدون رییسیˈ گفت:کیفی شدن خدمات مراکز اقامتی، آسان سازی روند پرداخت تسهیلات بانکی و راه اندازی پرواز های مستقیم به نقاط مختف کشور از عوامل گسترش زیرساخت های گردشگری چهارمحال وبختیاری است.
وی ساماندهی و تجهیز فرودگاه شهرکرد با توجه به حجم پروازها را عامل توسعه و ارتقاء صنعت هتلداری چهارمحال وبختیاری ذکر کرد.
رئیسی از مشکلات بخش هتلداری استان را وجود خانه های استیجاری غیرمجاز با توجه به وجود رقابت ناسالم بر شمرد و افزود:برگزاری نشست های مشترک با حضور استاندار و مسئولان در راستای انعکاس دغدغه های هتلداران این مشکل را حل می کند.
ˈمهدی نریمانیˈ مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ماهان سیاحت نیز در این نشست با ارائه راهکارهایی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگر در استان، مهمترین عامل در رشد صنعت گردشگری را استاندارد سازی و ایجاد رقابت سالم در بین مراکز اقامتی برشمرد.
ˈفردین میرزایی مقدمˈ مدیر هتل پارسیان شهرکرد نیز در این شنست با تشریح جایگاه و نقش هتلداری در استان، حمایت بیشتر اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از جامعه هتلداران را خواستار شد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست، شناخت قابلیت ها و ظرفیتهای گردشگری استان و فراهم شدن زیر ساختهای مورد نیاز برای جذب گردشگر را از عوامل موثر در رشد و توسعه صنعت هتلداری استان خواند.
ˈمهرداد رئیسیˈ با بیان اهمیت استاندارد سازی در مراکز اقامتی افزود:ایجاد اشتغال در سایه جذب گردشگر، رفع محدودیت ها، تأمین امکانات رفاهی در این مراکز، توسعه گردشگری بر پایه طبیعت و استفاده از ظرفیت های طبیعی استان نقش مهمی در بهبود کیفیت صنعت هتلداری دارد.
وی توسعه زیرساخت های گردشگری و تأثیرگذاری در جهت جذب گردشگر، گسترش مشارکت ذینفعان در صنعت گردشگری، همفکری و تبادل نظر با بخش خصوصی و استفاده از نظرات صاحبان اندیشه در حوزه گردشگری را از دیگر عوامل بهبود کیفیت صنعت هتلداری ذکر کرد.
547

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن