تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین تونل ترافیکی تهران 22 بهمن به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران: پنجمین تونل ترافیکی تهران 22 بهمن به بهره برداری می رسد تهران بزرگ - ایرنا - جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه عملیات لاینینگ تونل حکیم به پایان می رسد، گفت: این تونل به عنوان پنجمین تونل ترافیکی تهران 22 بهمن به بهره برداری خواهد رسید.


مهدی پورهاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی تونل حکیم به 70درصد رسیده و طبق بررسی ها حدود 2 درصد از برنامه زمانبندی نیز جلوتر هستیم.
وی با بیان اینکه عملیات حفاری تونل حکیم اردیبهشت ماه به طور کامل به پایان رسید، افزود: بعد از عملیات حفاری عملیات لاینینگ یا همان پوشش نهایی بتنی را آغاز کردیم و تاکنون نزدیک به 1290 متر از تونل عایق بندی و ضد نفوذ آب شده و عملیات بتن ریزی کف نیز در 960 متر از تونل انجام شده است.
پورهاشمی تصریح کرد: با ورود 4 دستگاه قالب لغزنده، عملیات لاینینگ نهایی دیواره و سقف آغاز شده که با پیشرفت خوبی مواجه است و تاکنون 420 متر از تونل به طور کامل از سقف، دیواره و کف لاینینگ نهایی شده است.
وی با بیان اینکه عملیات لاینینگ و پوشش بتنی تونل حکیم تا پایان مهر به پایان می رسد، افزود: تونل شهید حکیم که در امتداد بزرگراه رسالت و در محدوده عبور از بوستان جنگلی چیتگر قرار دارد بدون احتساب رمپ های ورودی و خروجی، معبری 2049 متری است که 1023 متر از این رقم مربوط به تونل شمالی و 1026 متر آن مربوط به تونل جنوبی است.
جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه طول این پروژه با احتساب تونل های ارتباطی و رمپ های ورودی و خروجی به 3016 متر می رسد، بیان داشت: تونل شهید حکیم همانند تونل های نیایش و امیرکبیر به صورت آب بند کامل و هوشمند احداث می شود و دارای 4 دسترسی اضطراری خواهد بود.
پورهاشمی از پروژه تونل حکیم با عنوان پروژه دوستدار و حافظ محیط زیست یاد کرد و گفت: این تونل بزرگراه حکیم را به اتوبان تهران کرج متصل می کند و برای آنکه به درختان پارک جنگلی چیتگر آسیب نرسد، تونل حکیم را احداث کردیم.
وی ادامه داد: این پروژه در حالی که از تمامی امکانات هوشمندی تونل نیایش برخوردار است، اما نسبت به تونل نیایش ازسرعت و کیفیت بیشتری و در مقابل هزینه کمتری برخوردار است.
تهرام/1393/1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن