تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819714026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کپي غيرمجاز آثار شبکه نمايش خانگي جمع مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۵ب.ظ)
کپي غيرمجاز آثار شبکه نمايش خانگي جمع مي‌شود به همت اتحاديه شرکتهاي ويدئو رسانه ايران از ابتداي تيرماه امسال اجراي طرح بزرگ تابستاني مبارزه با عرضه کپي غير مجاز محصولات سينمايي متعلق به شرکتها و موسسات ويدئو رسانه آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در پاسخ به درخواست هاي مکرر موسسات و شرکتهاي ويدئو رسانه از اين تشکل صنفي براي احقاق حقوق اين موسسات در مقابل عرضه کپي غيرمجاز محصولات سينمايي، مقدمات عملياتي شدن طرح بزرگ تابستاني مبارزه با کپي غير مجاز توسط اتحاديه شرکتهاي ويدئو رسانه با هماهنگي تهيه کنندگان آثار سينمايي و تشکل هاي صنفي مرتبط در دستور کار قرار گرفت و از ابتداي تيرماه امسال، طرح مذکور وارد فاز اجرايي شد.
در فاز اول اين طرح که در استان تهران در حال اجراست، جمعي از کارشناسان حوزه نمايش خانگي که به عنوان بازرس نامحسوس با اتحاديه شرکتهاي ويدئو رسانه ايران همکاري مي کنند از مراکز عرضه و توزيع آثار سينمايي متعلق به موسسات ويدئو رسانه بازرسي به عمل آورده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در آن مرکز عرضه براي بار نخست نسبت به تذکر شفاهي و کتبي به مرکز ياد شده اقدام و در صورت تکرار تخلف، مراتب از طريق تيم وکلاي حقوقي اتحاديه شرکتهاي ويدئو رسانه ايران در مراجع و محاکم صالحه قضايي طرح دعوي و پيگيري خواهد شد تا نسبت به صيانت و حفاظت از حقوق مادي و معنوي صاحبان و مالکان آثار موجود در شبکه نمايش اقدام شود.
در حال حاضر سالانه بيش از 500 ميليون نسخه کپي غير مجاز از محصولات مختلف سينمايي و تلويزيوني به وسيله شبکه هاي غير قانوني و سوداگران، کپي و در نقاط مختلف کشور عرضه و توزيع مي شود که سالانه رقمي معادل 350 تا 400 ميليارد تومان را عايد شبکه هاي غير مجاز و کپي کاران مي کند.
فاز دوم طرح مبارزه با کپي غير مجاز محصولات سينمايي شبکه نمايش خانگي به زودي در سطح استانهاي کشور عملياتي مي شود که اخبار آن به زودي به اطلاع عموم خواهد رسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن