تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804227299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس انجمن مسلمانان یونان : توطئه تفرقه این بار از عراق آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس انجمن مسلمانان یونان : توطئه تفرقه این بار از عراق آغاز شده است آتن - ایرنا - رئیس انجمن مسلمانان یونان درباره حملات و جنایات گروه تکفیری داعش درعراق گفت: شیاطین به رهبری شیطان بزرگ آمریکا هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان دست به توطئه جدیدی برای تفرقه افکنی بین امت اسلامی می زنند و این بار این توطئه بزرگ را از عراق شروع کرده اند.


ˈ نعیم قندورˈ رییس انجمن مسلمانان یونان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ˈ ایران همیشه با هوشیاری و هوشمندی سیاسی در بحران های بین المللی و منطقه ای در راه حفظ وحدت امت اسلامی و تامین منافع جهان اسلام گام بر داشتهˈ، افزود : این بار نیز مطئمنم ایران به خوبی متوجه خباثت های شیاطین و به خصوص شیطان بزرگ خواهد بود و این توطئه بزرگ علیه جهان اسلام را که توسط شیاطین طراحی و به مراحله اجرا گذاشته شده است، خنثی خواهد کرد.
وی با تاکید بر ضرورت وحدت هر چه بیشتر جهان اسلام در عصر کنونی ادامه داد : امت اسلامی با توطئه های گوناگون دشمنان خود روبروست و گروه های تروریستی به نام اسلام با ریال های عربستان و سلاح های پیشرفته آمریکایی و تعدادی از کشورهای اروپایی، کودکان، زنان و مردان بی گناه را در کشورهای اسلامی به خاک و خون می کشند.
قندوز تاکید کرد: گروه های تروریستی در خدمت نظام سلطه و دشمنان اسلام هستند و تحت هیچ شرایطی نمی توانند نماینده جهان اسلام باشند، بلکه برعکس برخلاف تعلیمات و خواست اسلام مبنی بر وحدت بین امت اسلامی گام بر می دارند و در راستای تامین منافع شیاطین عمل می کنند.
وی گفت : شیاطین در توطئه های جدید خود علیه کشورهای جهان اسلام و بخصوص علیه کشورهای پیشرو و مستقل، دو هدف اساسی را دنبال می کنند که نخستین آنها ایجاد درگیری در این کشورها چه از طریق جنگ های نیابتی و چه بطور مستقیم و جنگ های متعارف ارتش ها و تخریب و نابود کردن ارتش های کشورهای قوی و مستقل است.
قندوز توضیح داد: ˈدرگیری بین کشورهای اسلامی به نفع شیاطین خواهد بود و برای آنها مهم نیست مردم کدامیک از این کشورها در آنها کشته می شوند.
ˈ در همین راستا تاکنون توانسته اند ارتش های سوریه، مصر، لیبی، افغانستان و عراق را ضعیف و یا نابود کنند. بنا بر این درصدد ادامه طرح های شوم خود برای تضعیف هر چه بیشتر جهان اسلام و نابود کردن ارتش های این کشورها هستند تا ارتشی مقابل توطئه های شوم آنان نیایستدˈ.
وی هدف دوم غربی ها را در کشورهای اسلامی ˈ تسلط آنان بر منابع طبیعی و خدادادی ملت های اسلامی، تسلط بر منابع راهبردی و استراتژیک جهان سلام و به سلطه و سخره گرفتن امت اسلامیˈعنوان کرد و گفت: مسلمانان باید با هوشیاری کامل به وحدت که خواست خداست روی آورند تا طرح شیاطین را به طور کامل خنثی کنند.
قندوز ادامه داد: سلطه گران با تامین مالی عربستان و سلاح های مدرن آمریکایی درصدد اجرای سناریوی افغانستان درعراق برآمده اند که مسلمانان باید در ماه مبارک رمضان، ماه وحدت و برکت با هوشمندی جلوی اجرای این توطئه خطرناک برای جهان اسلام را بگیرند.
اروپام**2170 **1479 ** 1064

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن