تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتي هاي 12 هزار تني در بندرگاه کيش پهلو مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۰ب.ظ)
کشتي هاي 12 هزار تني در بندرگاه کيش پهلو مي گيرند مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش از با پايان عمليات لايروبي حوضچه بندرگاه کيش تا سه ماه آينده و پهلو گيري کشتي هاي 12هزار تني دراين بندرگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر مونسان با تاکيد بر اين که بسترسازي مناسب و تقويت زيرساخت ها در بندرگاه تجاري و مسافري کيش از طرح هاي مهم عمراني در اين منطقه است از پايان عمليات لايروبي بندرگاه تجاري کيش طي دو تا سه ماه آينده خبرداد.
وي افزود: با تکميل عمليات لايروبي حوضچه بندرگاه تجاري کيش که مراحل پاياني آن ازبهمن پارسال شروع شده است عمق حوضچه از منفي پنج به منفي ده و نيم افزايش خواهد يافت وامکان ورود و پهلو گيري کشتي هاي کانتينري تا ظرفيت 12 هزار تن در اين اسکله فراهم مي شود.
بر اساس اين گزارش طرح لايروبي حوضچه بندرگاه در دو بخش لايروبي حوضچه و احداث دايک پيراموني در حال اجرا است که در برآوردهاي اوليه حجم فضاي لايروبي شده حدود 700 هزار متر مکعب تخمين زده شده است.
با انتقال مواد حاصل از عمليات لايروبي توسط خطوط لوله، دايک پيراموني به طول 750 متر و حجم 150 هزار متر مکعب ساخته و فضاي مناسبي براي عمليات بندري، تردد کانتينرها و ايجاد انبارهاي بزرگ تجاري فراهم خواهد شد.
لازم به ذکر است بندر تجاري کيش با مساحت 110 هکتار شامل سه حوضچه مرکزي، شرقي و غربي و 15 پست اسکله در قسمت شمال شرقي جزيره کيش واقع شده است و يکي از بازوهاي اصلي حمل و نقل کالا از خارج از کشور و همچنين از جزيره کيش به سرزمين اصلي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن