تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه قرآن 2560 دقیقه برنامه درباره مسابقات بین المللی قرآن پخش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شبکه قرآن 2560 دقیقه برنامه درباره مسابقات بین المللی قرآن پخش کرد
مدیر شبکه قرآن سیما گفت : این شبکه 2560 دقیقه برنامه از سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن پخش کرد و اکثر این برنامه ها بصورت زنده پخش شد.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن گروسی در نشست ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن کریم که به منظور جمع بندی دیدگاه ها و ارائه پیشنهادها برگزار شد، با بیان اینکه اکثر شبکه های سیما و صدا و برخی شبکه های جهان اسلام و شبکه های خارجی تیزر مسابقات بین المللی قرآن را اطلاع رسانی کردند، اظهار داشت : شبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، الکوثر، واحد مرکزی خبر، باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو قرآن و شبکه قرآن، سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را پوشش دادند.

وی با اشاره به اینکه دو مستند از مسابقات بین المللی تهیه و پس از مسابقات پخش شد ، افزود : همه روزه برنامه گزارشی شبکه قرآن به نام "روزنه" ، از مسابقات قرآن گزارش تهیه کرده و برنامه هایی نیز مانند "پلاک " شبکه اول و"درشهر" شبکه تهران که غیر مرتبط بودند نیز مسابقات را پوشش دادند.

گروسی با اشاره به اینکه مسئولان برگزاری مسابقات در اکثر شبکه های سیما حضور یافتند و نقطه نظرات خود را ارائه کردند، گفت: امسال اعضای هیات داوران، ناظران و مهمانان مصری حاضر در جمهوری اسلامی ایران نیز حضور پررنگی در شبکه های سیما داشتند.

 مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اضافه کرد: 35 شبکه مختلف جهانی برای پوشش مسابقات در کشورهای مختلف فعالیت کردند و بارها بصورت زنده از سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش کردند.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف بارها اعلام کرده که این مسابقات متعلق به اوقاف نیست و برای نظام است و باید تمام دستگاه ها به یاری بیایند ، افزود : کمیته طرح و برنامه با حضور اصحاب قرآنی، اجتماعی و رسانه ای تشکیل شود و مسابقات را بررسی و راهکارهای جدید ارائه کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن