تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801286939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد ویژه مدیریت بحران در نمایشگاه قرآن کریم تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ستاد ویژه مدیریت بحران در نمایشگاه قرآن کریم تشکیل شد
ستاد مدیریت بحران بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با حضور جمعی از سازمان‌ها و نهاد‌های حوزه مدیریت شهری و ایمنی در محل باغ موزه دفاع مقدس تشکیل شد.


 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عباس نبی‌زاده مسئول ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه گفت: این ستاد به منظور  ایجاد یک مدیریت واحد با وظایف مشخص، پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و ایجاد هماهنگی و تقسیم وظایف و مسئولیت‌های اجرایی بین تمامی دستگاه‌های مسئول در امر مدیریت بحران راه‌اندازی شده است.


وی افزود: نمایندگان ستاد اجرائی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، مرکز اورژانس تهران، جمعیت هلال احمر شهر تهران، فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعضای ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه قرآن را تشکیل می‌دهند.


وی گفت: تشکیل و فعال سازی ستاد، شناسائی موارد خطرآفرین و ایمن‌سازی محیط، بازدیدهای میدانی برای اطمینان از رعایت اصول ایمنی در نمایشگاه، اجرای مانورهای میدانی برای مقابله با حوادث احتمالی، تهیه چک لیست متناسب با تخصص هر سازمان برای کنترل روزانه عملکرد آنها توسط کارشناسان، برقراری ارتباط(بی‌سیم و با سیم) با سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه و ستاد اجرائی،هماهنگی با ستاد اجرائی نمایشگاه جهت تسهیل در امدادرسانی ، مشخص‌سازی مسیر و ابلاغ آن به سازمان‌های امدادی، تشکیل جلسات روزانه با ستاد اجرائی و نصب علائم خروج اضطراری بخشی از اقداماتی است که در قالب راه‌اندازی این ستاد انجام شده است.

گفتنی است پیش از شروع ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه قرآن در جلسات متعدد نحوه برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، وظایف و نقش و سهم سازمان‌ها، نحوه راه اندازی ستاد و چگونگی فعالیت آن در جلسات متعدد کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن