تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان فنی و حرفه ای:نظام جامع اطلاعاتی بازارکار کشور درحال تدوین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سازمان فنی و حرفه ای:نظام جامع اطلاعاتی بازارکار کشور درحال تدوین است یاسوج -ایرنا- معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: نظام جامع اطلاعاتی بازار کار و استانداردهای آموزشی مورد نیاز که یکی از برنامه های راهبردی این سازمان محسوب می شود ، هم اینک در حال تدوین است.


پوراندخت نیرومند، دوشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: مقدمات و زیرساخت های این کار از سوی این سازمان و با همکاری سایر بخش ها و سازمان های مرتبط در کشور تامین شده است.
وی بیان کرد: فرآیند انجام و تهیه این سند راهبردی نیز به تمام استان ها ابلاغ شده و مهمترین هدف دراین زمینه ایجاد تعادل میان بازارکار و آموزش هاست .
نیرومند، طرح شناسایی فرصت های شغلی و ثبت مشاغل را از جمله برنامه های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان کرد.
وی با بیان این که امسال پیش بینی می شود بیش از 127 میلیون نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه ای کشور به متقاضیان ارائه شود، افزود: این آموزش ها در بیش از 700 آموزشگاه ثابت و سیار انجام می شود.
معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به ثبت 300 مورد اختراع از سوی مربیان و کارآموزان فنی و حرفه ای در کشور گفت: ایجاد مراکز رشد برای تجاری سازی این اختراع ها نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
نیرومند ادامه داد: طرح مهارت آموزی و شناسایی استعدادهای برتر مهارتی در رشته های مختلف از جمله برنامه های این سازمان است و تاکنون بیش از یکهزارو 500 نفر در این زمینه شناسایی شده اند.

**** رویکرد مسوولان فنی و حرفه ای استان ها کلان محور باشد
معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور همچنین در آیین معارفه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:
مسوولان استانی این سازمان باید در تدوین برنامه ها، رویکردی کلان محور و به موضوع شایسته سالاری نیز اهتمام داشته باشند
نیرومند ، پرهیز دست اندرکاران فنی و حرفه ای استان هاز از فردمحوری و جزیره ای عمل کردن در اجرای امور، اعتقاد به منشور و برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید و نیز هم افزایی با مجموعه مسوولان و مدیران اجرایی استان ها و بخش خصوصی را بسیار حائز اهمیت دانیست.
وی گفت:سازمان فنی و حرفه ای در حمایت و تامین منابع مورد نیاز برای استان های کمتربرخوردار دریغ نخواهد کرد.
نیرومند ، یکی از ظرفیت های بالقوه برای ایجاد اشتغال و افزایش میزان بهره وری در استان ها از جمله کهگیلویه وبویراحمد را بخش گردشگری
و فعالیت در امور مرتبط با گیاهان دارویی دانست و بیان کرد: آموزش مربیان و متقاضیان در این حوزه نیز در سازمان فنی و حرفه ای کشور آغاز
و ایجاد بیش از دو هزار فرصت شغلی در بخش گیاهان دارویی در کشور پیش بینی شده است.
معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور در بخش دیگری از مطالب خود اضافه کرد:شناسایی فرصت های شغلی، گسترش آموزش و مهارت های حرفه ای حتی در روستاها و تقویت مربیان آموزشی در دستور کار مدیرکل جدید فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم دراین آیین گفت: توانمندسازی و آموزش کارکنان یکی از اهداف و راهبردهای اساسی برای افزایش میزان بهره وری در دستگاه های مختلف اجرایی این استان است.
مجید محنایی افزود: معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه آماده همکاری و تامین زیرساخت ها و شرایط لازم برای ارائه آموزش ها و مهارت آموزی در رشته های مختلف به کارکنان و متقاضیان به ویژه دانش آموختگان دانشگاهی است.
دراین آیین فرج الله راد به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات ایاز آقایی مدیرکل پیشین این اداره تجلیل شد.ک/2
671/7530 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن